Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, Przemysłowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 516 11 37, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Przemysłowa 44
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 81 516 11 37, , fax. -
REGON: 43271072100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów diagnostycznych, medycznych, ortopedycznych oraz odzieży ochronnej i serwet operacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów diagnostycznych, medycznych, ortopedycznych oraz odzieży ochronnej i serwet operacyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach w rodzaju i ilościach wyspecyfikowanych szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141320-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 12, pkt 14-23 ustawy Pzp (przesłanki obligatoryjne) i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (przesłanki fakultatywne) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 i 14 -23 oraz ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 2) spełniają Warunki udziału w postępowaniu. dotyczące : a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. c) zdolność technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się dwuetapowo: a. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. PROCEDURY ODWRÓCONEJ, tj. procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp, zgodnie, z którą najpierw dokona oceny wszystkich Wykonawców na podstawie informacji zawartych w Oświadczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącym wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie, wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dokona oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. zbada oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy, 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 3) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VIII pkt. II.1 SIWZ. 4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa igieł specjalistycznych i przyrządów do przetaczania - powtórka
Dodano: 2019-07-26 - Dostawa igieł j.uż, strzykawek j.uż, wyrobów medycznych j.uż., cewników i drenów j.uż., podkładów do rekonstrukcji chrząstki stawowej, j.uż pompy do podawania leku, igieł do znieczuleń do neurostymulatora stimuplex, obwodów do respiratora, filtrów bakteryjno-wirusowych z wymiennikiem ciepła i wilgoci, przedłużaczy, obwodów oddechowych dla dorosłych i dzieci, jednorazowych obwodów oddechowych pacjenta do respiratora Flight 60, filtrów elektrostatycznych, kocyków j.uż. do ogrzewacza Mistral-Air Plus, masek twarzowych anestetycznych j.uż. Z pompowanym mankietem, masek anestetycznych dla dzieci, rurek intubacyjnych doskrzelowych prawostronnych i lewostronnych, rurek dotchawiczych typu Luer metalowych z okienkiem, rurek dotchawiczych typu Luer metalowych bez okienka, maeriałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, rurek karbowanych, wymienników ciepła i wilgoci, czujników SPO2 do pulsoksymetrów Nellcor w podziale na 23 części
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa igieł i strzykawek j. uż., staplerów j. uż. do szwu liniowego i okrężnego, osłon na głowicę USG, zestawów sterylnych do zabiegów PRP, prześcieradeł i koców ogrzewających jednorazowego j. uż., procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych, rur karbowanych , aparatów do infuzji leków światłoczułych, plastrów i drenów do polisomnografu, past i żeli do przygotowania skóry przed terapią, rurek intubacyjnych polarnych, południowych i ustnych z mankietem, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej, igieł do aspiracji szpiku kostnego, półautomatycznych igieł typu TRU-CUT, jednorazowych pomp do podawania leku materiałów zużywalnych i układów oddechowych do aparatu Infant Flow SiPAP system LP, testów do wykrywania narkotyków w próbce moczu, strzykawek przeznaczonych do żywienia centralnego.
Dodano: 2018-06-04 - DOSTAWA IGIEŁ SPECJALISTYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIK SPSK 1 W LUBLINIE
Dodano: 2017-04-28