Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów diagnostycznych, medycznych, ortopedycznych oraz odzieży ochronnej i serwet operacyjnych.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 516 11 37, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
    Przemysłowa 44
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 81 516 11 37, , fax. -
    REGON: 43271072100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów diagnostycznych, medycznych, ortopedycznych oraz odzieży ochronnej i serwet operacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów diagnostycznych, medycznych, ortopedycznych oraz odzieży ochronnej i serwet operacyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach w rodzaju i ilościach wyspecyfikowanych szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141320-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 12, pkt 14-23 ustawy Pzp (przesłanki obligatoryjne) i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (przesłanki fakultatywne) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 i 14 -23 oraz ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 2) spełniają Warunki udziału w postępowaniu. dotyczące : a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. c) zdolność technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się dwuetapowo: a. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. PROCEDURY ODWRÓCONEJ, tj. procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp, zgodnie, z którą najpierw dokona oceny wszystkich Wykonawców na podstawie informacji zawartych w Oświadczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącym wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie, wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dokona oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. zbada oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy, 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 3) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VIII pkt. II.1 SIWZ. 4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach