Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Urząd Gminy Poczesna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-262 Poczesna, ul. Wolności 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 3274070
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poczesna
    ul. Wolności 2 2
    42-262 Poczesna, woj. śląskie
    tel. 033 3274070
    REGON: 15677000548672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poczesna.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Ośrodka Zdrowia w Poczesnej przy ul. Szkolnej 3 . Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu , instalacji i uruchomienia sprzętu medycznego oraz przeprowadzić szkolenie dla wskazanego personelu w zakresie obsługi urządzeń. Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części : Zadanie nr 1 Dostawa kardiotokografu, UDT (ultradźwiękowy detektor tętna płodu), videokolposkop, aparat do elektrochirurgii, aparat do kriochirurgii, fotel ginekologiczny, elektrokardiograf, defibrylator sieciowo-akumulatorowy, spirometr Zadanie nr 2 Dostawa analizatora biochemicznego i analizatora koagulacyjnego Zadanie nr 3 Dostawa aparatu USG Zadanie nr 4 Dostawa destylatora laboratoryjnego, sterylizatora laboratoryjnego, wirówki laboratoryjnej, mikroskopu laboratoryjnego i czytnika pasków do analizy moczu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) udokumentują należyte wykonanie, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowania co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawy o zakresie i charakterze porównywalnym z dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) posiadają deklarację zgodności lub certyfikat CE dla każdego z urządzeń będącego przedmiotem zamówienia, dla którego taka deklaracja lub certyfikat jest wymagany, w celu potwierdzenia spełniania wymogów wynikających z dyrektyw Unii Europejskiej e) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot dostawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć : 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -3)wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowania co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawy o zakresie i charakterze porównywalnym z dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca poda w wykazie opis przedmiotu dostawy, wartość, termin realizacji i zleceniodawcę oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru).W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, dwie dostawy które są warunkiem udziału w postępowaniu muszą dotyczyć każdej części zamówienia 4) deklarację zgodności lub certyfikat CE dla każdego z urządzeń będącego przedmiotem zamówienia, dla którego taka deklaracja lub certyfikat jest wymagany, w celu potwierdzenia spełniania wymogów wynikających z dyrektyw Unii Europejskiej 5)polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) 36-miesięczną gwarancję na przedmiot dostawy 7)dokumenty potwierdzające autoryzację serwisową wydaną przez producenta dla każdego z urządzeń 8) instrukcję obsługi w języku polskim dla każdego z urządzeń 9) dokumenty charakteryzujące oferowany sprzęt (prospekty, foldery, lub inne) 10) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów. których mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poczesna.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach