Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o. - II postępowanie

Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Kolejowa 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2818021 do 24 , fax. 032 2813517
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o.
    ul. Kolejowa 2a 2a
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 2818021 do 24, fax. 032 2813517
    REGON: 27189883800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o. - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup energii elektrycznej dla Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o. - II postępowanie. Postepowanie jest organizowane z podziałem na 4 części, szczegóły dotyczące poszczególnych części zawiera Załącznik nr 1 do istotnych postanowień umownych. Zakup będzie się odbywał na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Dostawcą. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Vattenfall Distribution Poland S.A. z siedzibą w Gliwicach. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Ilość punktów poboru - 801 dla następujących taryf (G11, G11K, C1, C21). Szacunkowe zużycie wg części dla poszczególnych taryf (MWh) dla 10 miesięcy: CZĘŚĆ I: G11 - 316,488, C11 - 40,345, G11K - 1,250; CZĘŚĆ II: G11 - 291,783, C11 - 43,833, G11K - 15,217; CZĘŚĆ III: G11 - 442,250, C11 - 12,333, G11K - 1,250; CZĘŚĆ IV: C11 - 6,250, C21 - 37,500;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I - 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100) Część II - 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100) Część III - 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100) Część IV - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy pzp, 3. Wypełnioną wycenę stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ (załącznik nr 1) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 7. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez złożenie jednej referencji potwierdzającej należyte wykonanie dostaw, które dla poszczególnej części, przekraczają następujące wartości netto (załącznik nr 4) - dla części I - 148 000 zł - dla części II - 145 000 zł - dla części III - 188 000 zł - dla części IV - 18 000 zł W przypadku gdy Wykonawca, będzie składał, ofertę na więcej niż jedną część musi złożyć dokumenty (referencje), potwierdzające, iż wykonał co najmniej jedną dostawę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości przekraczającej sumę powyższych części. Np. gdy Wykonawca będzie startował na część I i II jest zobowiązany wraz z ofertą dostarczyć co najmniej 1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy o wartości przekraczającej 293 000 zł netto. 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Oświadczenie o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej zawartej z Vattenfall Distribution Poland S.A.(załącznik nr 5) 11. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach