Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4291091 , fax. 022 6214364
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Koszykowa 78 78
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4291091, fax. 022 6214364
    REGON: 01013789500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego Przedmiot zamówienia składa się z 11 pakietów: Pakiet nr 1 Mata pomiarowa dla niemowląt szt.1 i stolik do przewijania niemowląt szt.1 Pakiet nr 2 Aparat do resuscytacji AMBU szt. 3 ssak elektryczny ze sterowaniem na wózku szt.1. Pakiet nr 3 Imadło chirurgiczne szt.3 Trzonek do skalpela szt.5 sonda główkowa miękka szt.5 okular czołowy obuoczny szt.1 Pakiet nr 4 Mikroskop szt.1 Pakiet nr 5 Aparat do pomiaru ciśnienia krwi u dzieci szt.5 Aparat półautomatyczny do pomiaru RR krwi oraz pulsu na ramieniu dla dorosłych szt.6, Aparat do pomiaru ciśnienia krwi zegarowy szt.5 oraz otoskop 5szt. Pakiet nr 6 Wzierniki ginekologiczne szt.40 Pakiet nr 7 Strzykawki do znieczulenia miejscowego (carpula) szt.5 pinceta stomatologiczna szt.10 Pakiet nr 8 Lampa laryngologiczna typ.Clar szt.1, .podgrzewacz elektryczny do lusterek laryngologicznych szt.1 oraz lampa zabiegowa bezcieniowa na statywie jezdna szt.3. Pakiet nr 9 Zgrzewarka impulsowa elektroniczna szt.1 Pakiet nr 10 Pokrowce na mankiet do Holtera ciśnieniowego z możliwością prania i dezynfekcji szt. 6 Pakiet nr 11-Wózek inwalidzk szt.1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawa zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póż. zm w celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 1 z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda złożenia: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w art. 22 ust. 1pkt.ustawy Prawa zamówień publicznych. 3.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.certyfikaty/dopuszczenia wymagane prawem RP. Na potwierdzenie wymaganych parametrów oferty należy dołączyć dokumenty świadczące o tym że proponowany wyrób medyczny spełnia warunki graniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może dołączyć warunki techniczne producenta, prospekty, foldery itp. 5. Potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego aparatu, posiada autoryzację producenta do jego serwisowania. 6. Pełnomocnictwa jeżeli osobą podpisująca ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu z wymienionego w pkt.1 7.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy Prawa zamówień publicznych Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale X pkt. 1 i 3 powinny być złożone przez każdy podmiot. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wspomnianego powyżej. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski muszą być sporządzone lub poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach