Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7559115 , fax. 022 7559110
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II
ul. Daleka 11 11
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7559115, fax. 022 7559110
REGON: 00031163900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego Pakiet I - Aparaty do znieczulania, Pakiet II - Diatermia elektrochirurgiczna, Pakiet III - Urządzenie do preparowania i usuwania tkanek patologicznych, Pakiet IV - Respirator transportowy dla dzieci i dorosłych dostosowany do warunków MRI, Pakiet V - Wózek transportowo - kąpielowy, Pakiet VI - Pulsoksymetr. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11.000.00 zł , słownie: jedenaście tysięcy złotych . Pakie I - 7.000,00 zł Pakiet II - 1.000,00 zł Pakiet III - 2.000,00 zł Pakiet IV - 1.000,00 zł Pakiet V - 0 Pakiet VI - 0
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. - potwierdzone stosownym oświadczeniem - Zał. Nr 5 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesję zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na formularzu stanowiącym zał. Nr 6 do Instrukcji dla Wykonawcy. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, gdy Wykonawca (wykonawcy występujący wspólnie) wykaże co najmniej wykonanie 3 zamówień. 3.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów. 5.Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH , które potwierdzą brak podstaw do wykluczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.Aktualna informacjia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 6. Aktualna informacjia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium - kopia przelewu, a w przypadku innych form - oryginalny dokument dołączony do oferty. 8. Wypełniony formularz OFERTY - stanowiący zał. Nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 9. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - stanowiący zał. Nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 10. Wypełniony wykaz okresów gwarancji (pakiet I - minimum 36 miesięcy, pozostałe pakiety - minimum 24 miesiące) oraz warunki gwarancji stanowiący zał. Nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. 11. Instrukcja obsługi w języku polskim, a w przypadku urządzeń lub ich części przeznaczonych do sterylizacji należy dołączyć dodatkowo sposób i przygotowanie sterylizacji oraz wskazanie środków dezynfekcyjnych. 12. Certyfikat CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych dla sprzętu medycznego klasy IIb i III; certyfikat CE dla sprzętu medycznego klasy IIa ; deklaracja zgodności producenta dla sprzętu medycznego klasy I - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach sprzętu medycznego do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - neuronawigacja elektromagnetyczna, analizator hematologiczny
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach sprzętu medycznego do nowo utworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Dodano: 2016-07-22 - znak sprawy: AEZ/S-107/2016, Dostawa urządzeń chłodniczych, laboratoryjnych, w podziale na pakiety
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa urządzeń medycznych P/221/2016/SZ/WIM/MON - 98/ZP/16
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony PN/26AM/07/2016 na dostawę aparatury medycznej do pracowni histopatologicznej Szpitala SOLEC Sp. z o.o. o wartości poniżej 209 000 euro
Dodano: 2016-07-20 - znak sprawy: AEZ/S-111/2016 Dostawa urządzenia do prowadzenia perfuzji wątroby z oksygenacją w normo, subnormo i hipotermii
Dodano: 2016-07-20 - ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW DO NIEINWAZYJNEGO WSPOMAGANIA ODDECHU U NOWORODKÓW
Dodano: 2016-07-19