Przetargi.pl
Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
    Gen. Władysława Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
    REGON: 51020760500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego wraz z transportem i montażem do Placówki Straży Granicznej w m. Dubeninki. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są rysunki i zdjęcia mebli wraz z opisem. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zdjęcia mają na celu wskazanie jedynie pod względem wizualnym pożądany przedmiot dostawy. 1.1 Sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nierefabrykowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego źródła sprzedaży producenta. 1.2. Meble powinny być dostarczone w oryginalnych opakowaniach/środkach zabezpieczenia na czas transportu. Opakowania jak również pozostałe akcesoria montażowe po zrealizowanej dostawie i montażu Wykonawca zabiera własnym staraniem. 1.3. Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność, ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji. 1.4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami (o ile dotyczy). 1.5. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. Dlatego też, odcień danego koloru musi być jednakowy w każdej sztuce i rodzaju sprzętu określonego w zestawie, dodatkowo na pionowych płytach powinno być usłojenie pionowe. Opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wymiary mebli (szerokość, głębokość, wysokość) są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się niewielkie zmiany wymiarów zewnętrznych w celu zachowania żądanych parametrów wewnętrznych. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić transport i dostarczyć na własny koszt przedmiot zamówienia oraz dokonać rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) oraz ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu, w określony przez Zamawiającego sposób, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. 1.7. W celu dokładnego dopasowania sprzętu dostarczonego i montowanego w pomieszczeniach przewiduje się wizje lokalną budynku z wyłonionym oferentem oraz ewentualne korekty wymiarowe nie wpływające na wartość zestawu meblowego. 1.8. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy uzgodnić wszystkie szczegóły wykonania mebli z przedstawicielem Zamawiającego. 1.9. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 2. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie lub mailowo na wskazany przez Zamawiającego adres na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis (szczegółowe informacje), z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 3. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 3.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach