Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6850912 , fax. 014 6850911
- Data zamieszczenia: 2013-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 014 6850912, fax. 014 6850911
REGON: 00054887300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Nowy Wiśnicz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Dostawa 135 komputerów stacjonarnych wraz z monitorem o minimalnych wymaganiach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Dostawa 86 drukarek kolorowych o minimalnych wymaganiach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 3) Dostawa 78 routerów do podłączenia Internetu o minimalnych wymaganiach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Dostawa 18 punktów dostępu do Internetu o minimalnych wymaganiach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Dostawy obejmują w szczególności: 1. 135 szt. komputerów stacjonarnych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem - zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną 2. 86 drukarek kolorowych wraz z niezbędnym okablowaniem - zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną 3. 78 routerów - zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną 4. 18 punktów dostępu do Internetu - zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną 5) Serwisowanie gwarancyjne dostarczonego sprzętu przez okres 24 miesiące licząc od dnia zakończenia dostaw potwierdzonego końcowym protokołem odbioru podpisanym przez obie strony umowy. 6) Przeszkolenie 75 osób (uczestników projektu) wskazanych przez Zamawiającego z zakresu podstaw obsługi komputera oraz obsługi przeglądarki internetowej. Szkolenia powinny się odbywać w grupach maksymalnie 15-osobowych, czas szkolenia wymagany minimum 4 godziny. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę obecności potwierdzającą wykonanie szkolenia dla 75 osób (uczestników projektu) wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na konto 03858900060230061000390088, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt. 3, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę i adres Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu, wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 PZP. 6.Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego. W przypadku przelewu - kopię potwierdzenia dokonanego przelewu na konto Zamawiającego - należy załączyć do oferty. 7.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci wadium zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1-4 PZP. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 PZP, jeżeli Wykonawca: *odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, *nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, *zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-26 - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania znak sprawy: ZP. 2711.42.2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-343/16
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-304/16
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-281/16
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH - nr sprawy KC-zp.272-219/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego drukująco skanującego, dysków zewnętrznych, skanera, płyty głównej komputera PC z pamięcią, procesorem i modułem chłodzenia procesora dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-25