Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ubezpieczeniem oraz modernizacją sprzętu w ramach realizacji projektu pt: Dostęp do Internetu szansą na rozwój dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Dobrzany o numerze POIG.08.03.00-32-499/13 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i sygnału internetowego wraz z ubezpieczeniem oraz modernizacją sprzętu w ramach realizacji projektu pt: Dostęp do Internetu szansą na rozwój dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Dobrzany o numerze POIG.08.03.00-32-499/13 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 60 zestawów komputerowych i sygnału internetowego do gospodarstw domowych i jednostek publicznych objętych projektem pt: Dostęp do Internetu szansą na rozwój dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Dobrzany o numerze POIG.08.03.00-32-499/13 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 8, Działanie 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę, instalację, konfigurację oraz uruchomienie 60 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, w tym: 30 zestawów komputerowych do gospodarstw domowych z terenu Gminy Dobrzany oraz 30 zestawów komputerowych do 4 jednostek podległych z terenu Gminy Dobrzany, 2) ubezpieczenie sprzętu komputerowego, 3) dostawę sygnału internetowego dla 30 gospodarstw domowych oraz 4 jednostek podległych Gminy Dobrzany przez okres od podpisania protokołu końcowego instalacji sprzętu i uruchomienia Internetu do dnia 31.12.2015r., 4) modernizację zestawów komputerowych oraz aktualizację oprogramowania w listopadzie 2015 r. 3. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat od dnia protokolarnego przekazania sprzętu. 5. Zestawy komputerowe oraz sygnał internetowy Wykonawca dostarczy do lokalizacji wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. W razie konieczności wprowadzenia zmian składu grupy Beneficjentów Ostatecznych Projektu, Wykonawca zapewni przeniesienie i aktywację łącza internetowego lub/i sprzętu komputerowego na nowy adres zgodnie z Listą rezerwową lokalizacji Beneficjentów Ostatecznych w ramach Projektu Dostęp do Internetu szansą na rozwój dla wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Dobrzany o numerze POIG.08.03.00-32-499/13. 6. Wykonawca w trakcie instalacji zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych oraz jednostkach podległych ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji a także zobowiązany jest w przypadku drobnych prac budowlanych np. wiercenie - pozostawić te miejsca w estetycznym stanie. 7. W przypadku gdy w danej lokalizacji miejsce zasilania bądź złącza internetowego jest oddalone od miejsca usytuowania zestawu komputerowego i dzieli je np. przejście, drzwi itp. - kable należy zabezpieczyć w taki sposób aby były chronione przed zniszczeniem oraz nie zagrażały bezpieczeństwu użytkowników. 8. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia jednostki centralnej komputera, monitora, klawiatury oraz głośników informacją o współfinansowaniu sprzętu ze środków Unii Europejskiej. Naklejka ma stanowić również funkcję antykradzieżową, gdzie po zerwaniu wierzchniej warstwy pozostanie trwały napis Własność Gminy Dobrzany - prośba o kontakt pod nr Tel 915620202. Wzór emblematu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia nowszych urządzeń niż zostały zaoferowane w ofercie, charakteryzujących się, co najmniej nie gorszymi parametrami, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, z zastrzeżeniem, że nie powoduje to zmiany przedmiotu Umowy oraz wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 10. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca, podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 22.09.2014 r. o godzinie 09:30 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO BP SA Stargard Szcz. 441020 4867 0000 1302 0007 9913 Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach