Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i RTV oraz dostawa wyposażenia wraz z montażem w ramach realizacji zadania Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi

Powiat Żagański ogłasza przetarg

  • Adres: 68100 Żagań, ul. Dworcowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 777 901
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żagański
    ul. Dworcowa 39
    68100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 684 777 901
    REGON: 97071767700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i RTV oraz dostawa wyposażenia wraz z montażem w ramach realizacji zadania Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są dostawy sprzętu wraz z montażem w ramach realizacji projektu „Przebudowa warsztatów szkolnych wraz z wyposażeniem przy Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie”. W podziale na: CZĘŚĆ I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGIO DLA STAROSTWA POWIATWEGO W ŻAGANIU 1.1 Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt. 1.2 Drukarka laserowa kolorowa – 1 szt. 1.3 Drukarka laserowa monochromatyczna – 1szt. 1.4 Skaner szczelinowy – 1sz. CZĘŚĆ II DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI 2.1. Zestaw komputerowy – 10 szt. 2.2 Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2.3 Drukarka monochromatyczna- 5 szt. 2.4 Niszczarka – 1 szt. CZĘŚĆ III DOSTAWA SPRZĘTU RTV DLA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI 3.1 sprzęt muzyczny (wieża+ głośniki) – 2 kpl. 3.2 Telewizor – 1 szt. 3.3 odtwarzacz DVD – 1szt. 3.4 Aparat telefoniczny – 3 szt. CZĘŚĆ IV DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI 4.1 Czajnik elektryczny – 2 szt. 4.2 Żelazko – 1 szt. 4.3 Deska do prasowania – 1 szt. 4.4 Suszarka bębnowa – 1 szt. 4.5 Pralka – 1 szt. 4.6 Zmywarka – 1 szt. 4.7 Pochłaniacz – 1 szt. 4.8 Kuchenka mikrofalowa – 2 szt. 4.9 Lodówka – 2 szt. 4.10 płyta gazowa – 1 szt. 4.11 Piekarnik pod zabudowę 1 szt. 4.12 zlewozmywak – 1 szt. 4.13 Bateria kuchenna – 1 szt. CZĘŚĆ V – DOSTAWA MEBLI DLA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI 5.1 Biurko pod komputer – 10 szt. 5.2 Biurko – 6 szt. 5.3 Fotel biurowy – 6 szt. 5.4 Szafa na dokumenty – 5 szt. 5.5 Szafki ubraniowe – 20 szt. 5.6 Ławeczki gimnastyczne – 4 szt. 5.7 Krzesła do stołu – 77 szt. 5.8 komplet wypoczynkowy (kanapa 3-ososbowa + kanapa 2-osobowa + fotel 1 –osobowy) 5.9 Stolik kawowy – ława – 1 szt. 5.10 stoły 4 – osobowe – 18. Szt. 5.11 Kredens – 2 szt. 5.12 Meble kuchenne – 1 kpl. 5.13 Regał biurowy – 9 szt. 2. Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu – opisanego w części I oraz sprzęty i meble do remontowanego budynku przy ul. Henrykowskiej 1, 67-300 Szprotawa, przeznaczonego na Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi. Budynek usytuowany jest na działce nr 115/18, wydzielonej z działki nr 115/17 terenu szpitala miejskiego w Szprotawie – dostawy opisane w częściach od II do V. 3. W zakres zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego, RTV oraz dostawa i montaż urządzeń AGD i przedmiotów zamówienia we wskazanym przez inwestora miejscu oraz zgodnie z podziałem na części oraz: 3.1 meble opisane w części V wnieść i zamontować we wskazanym miejscu przez Zamawiającego 3.2 montaż sprzętu AGD (opisanego w części IV) wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji ze sprawdzeniem działania i próbą szczelności wszystkich urządzeń 3.3 zlewozmywak wraz z baterią oraz zmywarkę – opisane w części IV poz. 4.6, 4.12 i 4.13 należy podłączyć do instalacji wod-kan i przeprowadzić próby szczelności. 3.4 dostarczoną płytę gazową – opisaną w części IV poz. 4.10 umieścić we wskazanym miejscu przez Zamawiającego, podłączyć do przygotowanej instalacji gazowej i przygotować do pracy zgodnie z przeznaczeniem. 3.5 Zamawiający wymaga, dla części I i II dostawa sprzętu komputerowego, aby zaoferowany system operacyjny był nowy (nieużywany nigdy wcześniej), w wersji z oryginalnym nośnikiem producenta lub umieszczony na partycji RECOVERY umożliwiającej odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii oraz certyfikatem autentyczności dla każdej licencji. 3.6 Zamawiający wymaga, dla części I i II dostawa sprzętu komputerowego, aby dostarczone oprogramowanie systemowe uprawniało do pomocy technicznej producenta oprogramowania na zasadach EULA oraz było objęte gwarancja producenta na zasadach EULA. 3.7 Zamawiający skorzysta z możliwości weryfikacji legalności oprogramowania. 3.8 Zamawiający celem zabezpieczenia się przed otrzymaniem w ramach niniejszego postępowania fałszywego bądź używanego oprogramowania, będzie żądał na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu zaoferowanego oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania. 3.9 Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt dla wszystkich części był fabrycznie nowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi jednocześnie specyfikację techniczną i został określony w załącznikach: Część I – zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ Część II – zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ Część III– zgodnie z załącznikiem nr 1c do SIWZ Część IV– zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ Część V– zgodnie z załącznikiem nr 1e do SIWZ 5. Wersja papierowa w/w dokumentów do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 – 15.00 pok. 5 6. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy przedmiotu dostwy, to dopuszcza się oferowanie sprzętu równoważnego pod warunkiem bezwzględnego zachowania norm, konstrukcji, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się sprzęt wskazany przez Zamawiającego. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazującymi ich równoważność. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na meble i sprzęt będący przedmiotem umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną tam, gdzie jest wskazana, w pozostałych pozycjach zgodnie z gwarancją producenta.. 9. Zamawiający w przypadku dostaw nie stosuje art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę – Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, (informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. – załącznik 4a lub 4b do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach