Przetargi.pl
Zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Żarach

Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
    pl. Rynek 1-5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
    REGON: 970770540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarnych w zakresie zarządzania i utrzymania cmentarzy komunalnych, wskazanych w załączonym do rozdziału III SIWZ „szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, w sposób zapewniający nieograniczony dostęp do wykonywania usług pogrzebowych, zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: a) ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2017 r., poz. 912), b) rozporządzeń wydanych na podstawie ustawy wymienionej w pkt a, dotyczących: przechowywania i chowania zwłok oraz szczątków, wymagań do cmentarzy i grobów oraz innych miejsc pochówku, prowadzenia ewidencji grobów, c) obowiązujących w czasie realizacji zamówienia uchwał Rady Miejskiej w Żarach w sprawie wysokości cen i opłat za usługi cmentarne, d) obowiązujących w czasie realizacji zamówienia uchwał Rady Miejskiej w Żarach w sprawie ustalenia zasad korzystania z cmentarzy komunalnych, e) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454), f) obowiązujących w czasie realizacji zamówienia uchwał Rady Miejskiej w Żarach w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żary o statusie miejskim, g) innych niewymienionych wyżej przepisów nakładających obowiązki określonego zachowania się przez zarządzających nieruchomościami cmentarnymi. 2) Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), w tym w szczególności czynności związanych z obsługą biura cmentarza oraz utrzymaniem czystości i terenu cmentarza oraz zieleni. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zamawiający określił w § 3 pkt 3) do 7) projektu umowy. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia OPZ – Rozdział III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Zobowiązania wymagane postanowieniami ust. 7 pkt. 2 IDW, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570). O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 4, Rozdział II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach