Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg
- Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
ul. Armii Krajowej 1 1
70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
REGON: 00059982400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Szczecin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Szczecin 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Część 1 (CPV: 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne) - 10 szt. b) Część 2 (CPV: 30.23.21.10-8 - Drukarki laserowe) - Drukarka laserowa A3 - 10 szt. c) Część 3 (CPV: 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: a) w części I: 650 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) b) w części II: 2200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) c) w części III: 400 zł (słownie: czterysta złotych), w terminie do dnia 30.11.2009 r. do godziny 09:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to powinien zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części - drugie postępowanie
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz projektorów
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz projektorów
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG-AS/272-2/2016
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa komputera przenośnego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa ultrabooków dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego w podziale na części dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie - II postępowanie
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2015-11-24