Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach

Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Koszarowa 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3843506 , fax. 091 3864506
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
    ul. Koszarowa 4 4
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3843506, fax. 091 3864506
    REGON: 81193749500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowy Urzad Pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: A. sprzedaży sprzętu i oprogramowania w ilości i jakości określonej poniżej, B. dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w pkt. IV SIWZ, C. udzielenia gwarancji i świadczenia usług w ramach serwisu gwarancyjnego przez okres trwania gwarancji sprzętu. Na przedmiot zamówienia składają się dwa zadania: Zadanie 1: 1. Półka dyskowa (AX4-5DAE) do macierzy EMC AX4-5F z dyskami (Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) - 30233141-1) 2. Switch Netgear GS748TS wraz z dwoma przewodami HDMI do stackowania (Urządzenia sieciowe - 32420000-3) 3. Licencja OPEN Government na Microsoft Windows Server Enterprise 2008 R2 64 bitowy w wersji angielskiej + nośnik Microsoft Windows Server Enterprise 2008 64 bit MOLP ENG + nośnik Microsoft Windows Server Enterprise 2003 R2 64 bit MOLP ENG + 35 licencji dostępowych Microsoft Windows Server CAL 2008 Device MOLP GOV (systemy operacyjne - 48620000-0) 4. 2 licencje VMware vSphere 4 Enterprise z trzyletnim wsparciem w wersji Gold (systemy operacyjne - 48620000-0) 5. 4 pakiety wsparcia technicznego w wersji Gold na 2 lata dla posiadanych przez Zamawiającego VMware vSphere 4 Enterprise (Zamawiający posiada aktualne wsparcie w wersji Gold dla VMware vSphere Enterprise) (systemy operacyjne - 48620000-0) 6. 1 pakiet wsparcia technicznego w wersji Gold na 2 lata dla posiadango przez Zamawiającego vCenter Server Foundation (Zamawiający posiada aktualne wsparcie w wersji Gold dla vCenter Server Foundation) (systemy operacyjne - 48620000-0) 7. Serwer HP BL460c G6 kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego obudową HP BL c3000 (serwery - 48820000-2) Zadanie 2: 1. 25 szt. komputerów PC (komputery osobiste - 30213000-5) 2. 25 monitorów LCD 19cali (monitory ekranowe - 30231300-0) 3. 1 komputer przenośny typu notebook (komputery przenośne - 30213100-6) 4. 1 zasilacz awaryjny UPS (awaryjne urządzenia energetyczne - 31682530-4) 5. 60 zasilaczy awaryjnych UPS (awaryjne urządzenia energetyczne - 31682530-4) 6. 20 pakietów Microsoft Office Small Business 2007 MOLP GOV oraz 1 nośnik Microsoft Office Small Business 2007 MOLP GOV (pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów - 48310000-4)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - wadium dla zadania 1 - 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - wadium dla zadania 2 - 3500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniają warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego, Wykonawcy muszą zamieścić następujące dokumenty: 1. Oferta Wykonawcy zgodna w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z brzmieniem Załącznika nr 2 do SIWZ, 3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Warunki gwarancyjne zgodne z brzmieniem Załącznika nr 4 do SIWZ, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację o niefigurowaniu w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 7. Aktualną informację o niefigurowaniu w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz podmiotów występujących wspólnie w przedmiotowym postępowaniu. 11. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 12. Dokumentację w języku polskim lub angielskim w przypadku braku opracowania polskiego, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego przez Wykonawców sprzętu. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, ponadto przy opisie komputerów (dotyczy punktu III pkt.1.) wykonawca powinien w opisie technicznym podać nazwę producenta i typ oferowanego podzespołu. Zamawiający nie uzna samego stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania SIWZ, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa powyżej. 13. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo), 14. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia wykonawcy ustanowią pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (pełnomocnictwo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.gryfice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach