Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18

Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 58-503 Jelenia Góra, ul. Lwówecka 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6453318 , fax. 075 6453324, 6453310
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa)
    ul. Lwówecka 18 18
    58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6453318, fax. 075 6453324, 6453310
    REGON: 23048061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zestaw komputerowy (jednostka centralna, monitor, drukarka, ups) -11 szt, komputer stacja - 19 szt., komputer serwer -1 szt., monitory LCD -36 szt., laptopy -9 szt., drukarki laserowe -2 szt., zasialcz awaryjny do serwera - 1 szt., ups -2 szt, rzutnik multimedialny - 4szt., patchcord światłowodowy -1 szt., patchpanel - 2 szt, punkt dostępowy sieci WiFi - 5 szt., switch -1 szt., poe injektor hub - 1 szt, rozdzielacz spliter - 8 szt., pasywne adaptery poe - 36 szt., network attached storage - 2 szt, HomePlug Ethernet Bridge + AccessPoint 802.11g + 4x RJ45 - 2 szt., HomePlug Ethernet Bridge - 2 szt., System antywirusowy ESET NOD 32 wraz z konsolą - 252 licencje (roczne odnowienie), System antywirusowy ESET SMART SECURITY - 11 licencji (roczne odnowienie i rozszerzenie), Windows Vista Bussines z nośnikiem XP - 11 licencji w tym 2 sztuki 64 bitowe, MS Office 2003 - 12 licencji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, b)Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku c)Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, d)Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach