Przetargi.pl
Obsługa i konserwacja oczyszczalni ścieków

Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 199
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8506020 , fax. 076 8506468
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
    ul. Jaworzyńska 199 199
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8506020, fax. 076 8506468
    REGON: 01034470803677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i konserwacja oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa i konserwacja oczyszczalni ścieków Oznaczenie zamówienia według CPV; 90481000-2 Zamówienie podzielone jest na 5 części: Część 1 Obsługa oczyszczalni ścieków w miejscowości Szczedrzykowice gm. Prochowice- oczyszczalnia mechaniczno-biologiczna o wydajności śr.d.- 72 m3 Część 2 Obsługa oczyszczalni w miejscowości Dzierżkowice gm. Ruja- oczyszczalnia typu Bioekol 150/170 hybryda o wydajności śr.d -20 m3 Część 3 Obsługa oczyszczalni ścieków w miejscowości Snowidza gm. Mściwojów - oczyszczalnia mechaniczno biologiczna o wydajności śr. d.- 7 m3 Część 4 Obsługa oczyszczalni ścieków w miejscowości Szczepów gm. Żukowice - oczyszczalnia mechaniczno- biologiczna o wydajności śr. d. - 30 m 3 Część 5 Obsługa oczyszczalni ścieków w miejscowości Borek gm. Pęcław - oczyszczalnia ścieków mechaniczno- biologiczna o wydajności sr. 5 m3 2. Zakres zamówienia obejmuje zadania opisane w postanowieniach umownych stanowiących integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904810002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek 1.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. 1.3.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1.2. Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich dwóch lat tożsamych z przedmiotem zamówienia z potwierdzeniem prawidłowości ich wykonania. 1.3.Oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego Uwaga: dokumenty wymienione w pkt. 2.1. mogą być przedstawione w formie oryginału albo poświadczonych urzędowo lub notarialnie kopii. Dopuszcza się przedstawienie kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach