Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Katowicka 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7637923 , fax. 032 7633694
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza
    ul. Katowicka 45 45
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 7637923, fax. 032 7633694
    REGON: 00051572100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zadanie A - dostawa sprzętu komputerowego. CPV 30213000-5 - Komputery osobiste - 31 szt. 30231300-0 - Monitory ekranowe - 14 szt. 30232110-8 - Drukarki laserowe - 5 szt. 30232150-0 - Drukarki atramentowe - 2 szt. 30213100-6 - Komputery przenośne - 6 szt. 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby komputerowe Zadanie B - dostawa oprogramowania CPV: 48520000-9 - pakiety oprogramowania multimedialnego 1. Karta do edycji i obróbki wideo wraz z oprogramowaniem spełniająca następujące minimalne wymagania: (Edius 5 + Edius NX Express lub równoważny) 2. Konwerter formatów (ProCoder 3 lub równoważny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 Ustawy 3. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ustawy . Uwagi: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert. W celu zapewnienia, że oferowany sprzęt komputerowy o którym mowa w przedmiocie zamówienia -w Zadaniu A ( zał. nr 1) , spełnia wymogi Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta sprzętu komputerowego, o którym mowa w Zadaniu A pkt. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9 (zał. Nr 1 do siwz ) z normami jakościowymi (np.PN-EN ISO 9001) i zarządzania środowiskowego (np. PN-EN ISO 14001). Zamiast zaświadczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednie stosowanie przez producenta sprzętu komputerowego równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. b. Dokument potwierdzający, że sprzęt komputerowy, o którym mowa w Zadaniu A pkt. 1, 2, 3 (zał. Nr 1 do siwz) pozytywnie przeszedł wymagane testy i posiada oznaczenie ENERGY STAR. W przypadku , gdy sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem. c. Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt komputerowy, o którym mowa w Zadaniu A (wszystkie pozycje) posiada deklarację zgodności CE. d. Dokument potwierdzający, że sprzęt komputerowy, o którym mowa w Zadaniu A pkt 1 (zał. Nr 1 do siwz) emituje hałas nie większy niż 23 dB.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach