Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4777213, 4777214 , fax. 033 4777333
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
ul. Bobrecka 29 29
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 4777213, 4777214, fax. 033 4777333
REGON: 07218622400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - Hażlach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: modernizacja ewidencji gruntów i budynków, mająca na celu doprowadzenie ewidencji gruntów i budynków jednostki ewidencyjnej Hażlach do zgodności z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38 poz. 454). 2. Całość prac winna być wykonana zgodnie z warunkami technicznymi, które stanowią załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej jednej pracy o podobnym charakterze i wartości co minimum 350.000zł; c) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (min. 350.000zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6) imienny wykaz pracowników kierujących i nadzorujących prace modernizacyjne wraz z kopiami świadectwa uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii; 7) imienny wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem wykształcenia, stażu pracy w geodezji oraz wskazaniem doświadczenia w modernizacji gruntów i budynków; 8) oświadczenie Wykonawcy o zakresie powierzonym do wykonania przez Podwykonawcę. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 2), 3), 4) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opróbowanie hałd odpadów po wzbogacaniu rud Zn-Pb metodą wierceń geologicznych. Lokalizacja: Gmina Piekary Śląskie, Hałdy odpadów ,teren spółki Orzeł Biały S.A.: - nr O/G/81, - nr O/G/86, - nr O/G/88, - nr O/G/85
Dodano: 2015-09-11 - Wykonanie usług geodezyjnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu
Dodano: 2014-07-04 - Przedmiotem zamówienia jest doposażenie prototypu urządzenia drążącego wyrobiska chodnikowe poprzez niszczenie spójności górotworu w elektroniczne urządzenie pomiarowe HMG 3010-000-E wraz z wyposażeniem ZP-183/2013
Dodano: 2013-10-31 - Wykonanie, dostarczenie i montaż w siedzibie Zamawiającego prototypu urządzenia do drążenia wyrobisk ratunkowych ZP-179/2013
Dodano: 2013-10-02 - Wykonanie projektów rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych w trybie art. 15 ust. 3 Prawa wodnego, dokumentów niezbędnych do wydania decyzji ustalającej linię brzegu cieku na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2013-09-30 - Wykonanie geodezyjnego wznowienia, rozgraniczenia i podziału działek wraz z dokumentami do wykupu nieruchomości zajętych pod wały przeciwpowodziowe na terenie Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2013-09-27 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków jednostek ewidencyjnych: Skoczów obszar wiejski oraz Strumień obszar wiejski
Dodano: 2013-09-26 - Wykonanie projektów rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych w trybie art. 15 ust. 3 Prawa wodnego, dokumentów niezbędnych do wydania decyzji ustalającej linię brzegu cieku na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2013-09-16 - Wykonanie usług geodezyjnych
Dodano: 2013-06-20 - Wykonanie geodezyjnego wznowienia, rozgraniczenia i podziału wraz z dokumentami do wykupu, nieruchomości zajętych pod zaporę czołową suchego zbiornika przeciwpowodziowego (polder przepływowy) w m. Krzanowice, gm. Krzanowice i drogę technologiczną
Dodano: 2013-06-10