Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego

Akademia Muzyczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. Św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna w Krakowie
    ul. Św. Tomasza 43 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. św. Tomasza 43 : Zadanie 1 - Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z monitorem konfiguracja 1 - 17 szt. - Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z monitorem konfiguracja 2 - 3 szt. - Oprogramowanie biurowe typu Office - 26 szt. - Zasilacz awaryjny UPS - 20 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 2 szt. - Stacjonarny odtwarzacz DVD - 1 szt. - Komputer przenośny - 5 szt. - Monitor LCD 21cali - 1 szt. - Drukarka laserowa A3 - 1 szt. - Projektor multimedialny - 1 szt. - Akcesoria - Menadżer pasma OVISLINK AirLive (RS-3000) - 1 szt. - Switch - Allied Telesis L2 (AT-8000S-48) - 1 szt. - Oprogramowanie Sibelius - 5 szt - Oprogramowanie Make Music Finale 2009 - 15 szt. Zadanie 2 - Komputer przenośny multimedialny - 1 szt. - Wzmacniacz - 1 szt. - Głośniki podłogowe - 1 szt. - Pianino Elektroniczne typu clavinova - 1 szt. - MIDI USB - 1 szt. - Słuchawki - 3 szt. - Akcesoria .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 2. Wykonawca udokumentuje swoje doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - przedstawiając stosowną informację, w układzie formularza - wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do nin. Specyfikacji, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie : a) co najmniej trzech takich zamówień ( zadanie 1), b) w przypadku zadania nr 2 wymaga się przedstawienia minimum jednej referencji na dostawę sprzętu (multimedialnego), o wartości takiej samej jak wartość oferty w ramach w/w zadania. 3. Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji). 4. Wymagania dodatkowe : a) sprzęt komputerowy i multimedialny musi być przystosowany do zasilania z sieci energetycznej o napięciu nominalnym 220 - 230 V 50 Hz, b) dostarczony sprzęt winien posiadać gwarancję producenta realizowaną na terenie całego kraju (gwarancja zostanie przekazana zamawiającemu wraz ze sprzętem), c) producent zestawów komputerowych i komputerów przenośnych powinien posiadać certyfikat ISO 9001-2001 na cały proces produkcji oraz na świadczenie usług serwisowych (certyfikat ten należy przedstawić w ofercie), d) producent zestawów komputerowych i komputerów przenośnych winien wystawić deklarację zgodności CE w ich zakresie, a dla pozostałych urządzeń wymagane jest oświadczenie wykonawcy o posiadaniu oznaczeń CE, e) niezależnie od gwarancji producenta, wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji typu (on-site) z czasem reakcji następnego dnia roboczego oraz z czasem usunięcia awarii w 14 dni od dnia jej zgłoszenia - w zakresie zestawów komputerowych, komputerów przenośnych oraz monitorów. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w wyznaczonym terminie wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego nowy sprzęt o parametrach nie gorszych od wymaganych. f) w przypadku, gdy naprawa w siedzibie Zamawiającego nie jest możliwa, wykonawca odbierze sprzęt (komputer z wyłączeniem twardego dysku) i dostarczy go po naprawie na własny koszt i odpowiedzialność. Uwaga : dyski twarde zaoferowanych zestawów komputerowych nie mogą opuścić siedziby zamawiającego. g) wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, h) wykonawca wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. Specyfikacji, i) ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji wykonawca złoży w siedzibie Zamawiającego nie później niż do sześciu dni przed terminem otwarcia ofert, j) w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do nin. specyfikacji (zał. nr 4). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkcie VI nin. SIWZ, według formuły:spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć informację o doświadczeniu zawodowym wykonawcy w wykonywaniu tego rodzaju zamówień (zgodnie z opisem przedstawionym w punkcie Vb.2 nin. Specyfikacji). Informacja ta winna być podana w układzie tabelarycznym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do nin. Specyfikacji) i poparta dokumentami (np. referencje poprzednio zamawiających), potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI - Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605, ze zm.). 4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 5 oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 nin. SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej. 6. Do oferty winny być załączone również : a) szczegółowa informacja o parametrach technicznych oferowanego sprzętu, w układzie tabelarycznym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do nin. Specyfikacji), b) szczegółowa kalkulacja ofertowa (netto i brutto) na kompleksowe wykonanie zamówienia (oddzielnie dla każdego zadania), w układzie tabelarycznym zgodnym ze specyfikacją techniczną sprzętu, w układzie wg wzoru - załącznik nr 7 do nin. Specyfikacji c) certyfikat ISO 9001-2001 producenta zestawów komputerowych i komputerów przenośnych - na cały proces produkcji oraz na świadczenie usług serwisowych, d) deklaracja zgodności CE dla zestawów komputerowych i komputerów przenośnych wystawiona przez producenta a dla pozostałych urządzeń - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu oznaczeń CE, e) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach