Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01480 Warszawa, ul. Kartezjusza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 226 838 224
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kartezjusza 2
01480 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6838281, 6838283, fax. 226 838 224
REGON: 1328251100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem systemu elektronicznej dokumentacji medycznej w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem systemu elektronicznej dokumentacji medycznej w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, 2 zadania i dopuszcza możliwość złożenia oferty na całość zamówienia, dwa zadania lub oferty częściowej na jedno wybrane zadanie. Zadanie 1 obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego wymienionego i opisanego w Zał. Nr 1 a, w tym: serwera plików,serwera, do dodatkowej archiwizacji tworzonej Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawnymi, dysku sieciowego do archiwizacji NAS 4TB, zasilania awaryjnego UPS dla serwera. Zadanie 2 obejmuje dostawę oprogramowania wraz wdrożeniem systemu EDM, Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz skanera zintegrowanego z wdrażanym systemem do obsługi digitalizacji papierowej dokumentacji medycznej i automatycznego umieszczenia jej w kartotekach pacjentów. Opis w Zał. Nr 1 b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dla Zadania 1 ał. Nr 1a oraz dla Zadania 2 Zał. Nr 1 b. W zakresie Zadania 1 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania dostawy przez Wykonawcę. W zakresie Zadania 2 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, które dotyczą: dostawy oprogramowania wraz z usługami wdrożenia, szkolenia personelu, nadzoru autorskiego, wsparcia technicznego i serwisowania. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców przy wykonaniu integracji dostarczanego systemu elektronicznej dokumentacji medycznej z posiadanym przez Przychodnię Lekarską WAT: a.systemem klasy PACS/RIS, którego producentem jest firma Carestream, b. systemem laboratoryjnym Centrum, którego producentem jest firma Marcel S.A. Zamawiający w zakresie Zadania 2 wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w PLWAT: wdrożenie systemu EDM, wsparcie techniczne, szkolenie personelu. Wykonawca zgodnie z warunkami postępowania poda w Zał. Nr 6 wykaz wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami oraz wskazaniem tych pracowników, którzy wykonują wymienione w ust. 13 czynności na podstawie umowy o pracę wg art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1. Na zadanie 1: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Na zadanie 2: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 3. W przypadku złożenia oferty na Zadanie 1 i 2 łącznie wadium wynosi 7 500,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Instalacja i wdrożenie LIS Centrum i eKrew Plus.
Dodano: 2024-05-20 - Instalacja i wdrożenie LIS Centrum i eKrew Plus.
Dodano: 2024-05-02 - Rozbudowa posiadanego systemu PACS o portal internetowy udostępniający pacjentom usługę pozwalającą na pobieranie danych obrazowych DICOM wraz z rozbudową infrastruktury w ramach REACT EU
Dodano: 2023-07-05 - Zakup usługi migracji i wdrożenia systemu kopii zapasowych systemów informatycznych w ARiMR
Dodano: 2023-04-17 - „Wdrożenie systemów SOC I PAM”
Dodano: 2023-01-16 - Dostosowanie systemu informatycznego wspierającego działalność projektową organizacji studenckich SGH w postaci zaprojektowania i wdrożenia wersji zapewniającej dostępność dla wszystkich studentów
Dodano: 2023-01-05 - Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre GKI 271.15.2022
Dodano: 2022-07-13 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Elektroniczne usługi publiczne dla mieszkańców gminy Olszewo – Borki”
Dodano: 2021-02-18 - Wdrożenie na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego systemu do badań ankietowych wraz ze szkoleniem i wsparciem techniczno-merytorycznym
Dodano: 2021-02-03 - Budowa Portalu Informacyjnego Urzędu m.st. Warszawa – zamówienie powtarzane
Dodano: 2021-01-14