Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem systemu elektronicznej dokumentacji medycznej w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01480 Warszawa, ul. Kartezjusza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 226 838 224
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2
    01480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 226 838 224
    REGON: 1328251100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem systemu elektronicznej dokumentacji medycznej w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego i dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem systemu elektronicznej dokumentacji medycznej w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, 2 zadania i dopuszcza możliwość złożenia oferty na całość zamówienia, dwa zadania lub oferty częściowej na jedno wybrane zadanie. Zadanie 1 obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego wymienionego i opisanego w Zał. Nr 1 a, w tym: serwera plików,serwera, do dodatkowej archiwizacji tworzonej Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawnymi, dysku sieciowego do archiwizacji NAS 4TB, zasilania awaryjnego UPS dla serwera. Zadanie 2 obejmuje dostawę oprogramowania wraz wdrożeniem systemu EDM, Elektronicznej Dokumentacji Medycznej oraz skanera zintegrowanego z wdrażanym systemem do obsługi digitalizacji papierowej dokumentacji medycznej i automatycznego umieszczenia jej w kartotekach pacjentów. Opis w Zał. Nr 1 b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dla Zadania 1 ał. Nr 1a oraz dla Zadania 2 Zał. Nr 1 b. W zakresie Zadania 1 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania dostawy przez Wykonawcę. W zakresie Zadania 2 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, które dotyczą: dostawy oprogramowania wraz z usługami wdrożenia, szkolenia personelu, nadzoru autorskiego, wsparcia technicznego i serwisowania. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców przy wykonaniu integracji dostarczanego systemu elektronicznej dokumentacji medycznej z posiadanym przez Przychodnię Lekarską WAT: a.systemem klasy PACS/RIS, którego producentem jest firma Carestream, b. systemem laboratoryjnym Centrum, którego producentem jest firma Marcel S.A. Zamawiający w zakresie Zadania 2 wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w PLWAT: wdrożenie systemu EDM, wsparcie techniczne, szkolenie personelu. Wykonawca zgodnie z warunkami postępowania poda w Zał. Nr 6 wykaz wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami oraz wskazaniem tych pracowników, którzy wykonują wymienione w ust. 13 czynności na podstawie umowy o pracę wg art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1. Na zadanie 1: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Na zadanie 2: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 3. W przypadku złożenia oferty na Zadanie 1 i 2 łącznie wadium wynosi 7 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach