Gmina Dobre ogłasza przetarg
- Adres: 05-307 Dobre, T.Kościuszki1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 757 11 90 , fax. 25 757 11 90
- Data zamieszczenia: 2022-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
T.Kościuszki1
05-307 Dobre, woj. mazowieckie
tel. 25 757 11 90, fax. 25 757 11 90
REGON: 711582658 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre GKI 271.15.2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem III Opis przedmiotu zamówienia w SWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ;Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej,W celu potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych dotyczących:ZDOLNOŚCI DO WYSTEPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYMZamawiajacy nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓWZamawiajacy nie wymaga podmiotowych srodków dowodowych w tym zakresie.SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJZamawiajacy nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;1.1wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min.:- 1 usługę Wdrożenie zintegrowanej platformy e-Uslug wod-kan. Wartość świadczonej usługi powinna wynosić min. 30 000 zł;– 1 usługę dostawa infrastruktury IT. Wartość świadczonej usług powinna wynosić min. 50 000 zł;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa posiadanego systemu PACS o portal internetowy udostępniający pacjentom usługę pozwalającą na pobieranie danych obrazowych DICOM wraz z rozbudową infrastruktury w ramach REACT EU
Dodano: 2023-07-05 - Zakup usługi migracji i wdrożenia systemu kopii zapasowych systemów informatycznych w ARiMR
Dodano: 2023-04-17 - „Wdrożenie systemów SOC I PAM”
Dodano: 2023-01-16 - Dostosowanie systemu informatycznego wspierającego działalność projektową organizacji studenckich SGH w postaci zaprojektowania i wdrożenia wersji zapewniającej dostępność dla wszystkich studentów
Dodano: 2023-01-05 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Elektroniczne usługi publiczne dla mieszkańców gminy Olszewo – Borki”
Dodano: 2021-02-18 - Wdrożenie na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego systemu do badań ankietowych wraz ze szkoleniem i wsparciem techniczno-merytorycznym
Dodano: 2021-02-03 - Budowa Portalu Informacyjnego Urzędu m.st. Warszawa – zamówienie powtarzane
Dodano: 2021-01-14 - Wdrożenie na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego systemu do badań ankietowych wraz ze szkoleniem i wsparciem techniczno-merytorycznym
Dodano: 2020-12-23 - Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Ząbkach
Dodano: 2020-10-05 - Zakup oprogramowania do zarządzania podatnościami i stacjami roboczymi wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń
Dodano: