Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach kosztów pośrednich projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Żołynia” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Żołynia ogłasza przetarg

  • Adres: 37-110 Żołynia, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 243 018 , fax. 172 243 476
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żołynia
    ul. Rynek 22
    37-110 Żołynia, woj. podkarpackie
    tel. 172 243 018, fax. 172 243 476
    REGON: 69058184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach kosztów pośrednich projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Żołynia” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest zakup 6 komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 5 urządzeń wielofunkcyjnych oraz 5 niszczarek biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Żołynia” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego”. Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne, - posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - w przypadku komputerów – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, - być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 2 Szczegółowy zakres dostawy określa: Załącznik nr 5 do SIWZ : Szczegółowy wykaz dostaw. 3 Określone w szczegółowym wykazie dostaw stanowiącym załącznik nr 5 do siwz typy urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych uwzględnić należy normy na zasadach określonych w art. 30 uPzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Określone w szczegółowym wykazie dostaw stanowiącym załącznik nr 5 do siwz wymagania dotyczące poszczególnych urządzeń są wymaganiami minimalnymi, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach równych lub wyższych. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny urządzeń zgodnie z szczegółowym wykazem dostaw stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. W tym celu Zamawiający udostępnia wersję edytowalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Wykaz dostaw (wg załącznika nr 5 do siwz). 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach