Przetargi.pl
Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania

KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 60
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 86 64 701 , fax. 17 86 64 702
  • Data zamieszczenia: 2023-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE
    ul. Lwowska 60
    35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 86 64 701, fax. 17 86 64 702
    REGON: 690697529
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 Zakup i dostawa zestawów komputerowych, monitorów i urządzeń drukujących.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7- Nr 2 A do SWZ (Formularze techniczne) – dla pakietu nr 1 i 2- Nr 2 B do SWZ (Formularze techniczne) – dla pakietu nr 1Pakiet nr 2 Zakup i dostawa tabletów i czytników kodów kreskowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7- Nr 2 A do SWZ (Formularze techniczne) – dla pakietu nr 1 i 2Pakiet nr 3 Zakup i dostawa kserokopiarki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7Pakiet nr 4 Zakup i dostawa systemu informatycznego do zarządzania laboratorium patomorfologicznym.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7Pakiet nr 5 Zakup i dostawa kserokopiarki kolor.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7Pakiet nr 6 Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7Pakiet nr 7 Zakup i dostawa dysków i pamięci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załącznikach:- Nr 2 ( formularz techniczny ) - dla pakietu od nr 1 do nr 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa1.4.1 Określenie warunków dla Pakietu nr 4Celem oceny spełnienia w/w warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych wdrożenie oferowanego systemu w co najmniej 2 zakładach patomorfologii na terenie Polski w okresie 5 lat. Każde wdrożenie powinno spełniać następujące kryteria:a) wartość brutto nie mniejsza niż 50.000,00 zł;b) obejmujące integrację z systemem HIS i EDM Asseco AMMS w zakresie badań patomorfologicz-nych;c) obejmujące integrację z systemem barwień Roche Ventana lub Dako;W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z wykonawców, którzy wykonują usługi doktórych te zdolności są wymagane. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach