Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW

Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375-28-95
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych
    ul. Kuźnicza 35 35
    50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375-28-95
    REGON: 00000130100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego i akcesoriów, w tym: - 9 zestawów komputerowych; - 2 notebooków; - 4 monitorów; - 6 drukarek; - 1 urządzenia wielofunkcyjnego; - 1 skanera; - 6 klawiatur USB; - 1 zestawu bezprzewodowego: klawiatura + mysz; - 8 myszy USB; - 10 dysków zewnętrznych; - 1 routera bezprzewodowego; - 1 karty WiFi; - 1 pakietu biurowego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot zamówienia do siedziby jednostek Zamawiającego znajdujących się pod adresem: ul. Kanonia 6/8, Wrocław; ul. Cybulskiego 30, Wrocław; ul. Sienkiewicza 21, Wrocław; ul. Przybyszewskiego 63/77, Wrocław; ul. Kuźnicza 35, Wrocław
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1150,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: postępowanie nr WNB.2420.10.2013.AM Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1 - godziny pracy 09:00-13:00) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 5. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach