Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
- Data zamieszczenia: 2012-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
ul. Energetyków 55 55
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
REGON: 00014384000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i licencji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się w siedzibie Izbie Celnej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, a także sprzedaż wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie biurowe. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa zestawów komputerowych PC - 175 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych 1) drukarki przenośne atramentowe - 4 szt. 2) drukarki laserowe monochromatyczne - 10 szt. 3) urządzenia wielofunkcyjne atramentowe kolor - 6 szt. 4) urządzenia wielofunkcyjne przenośne atramentowe kolor - 6 szt. 5) urządzenia wielofunkcyjne laser mono - 2 szt. Zadanie nr 3 - Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe - 175 szt. 3.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 4.Oprogramowanie biurowe musi być kompatybilne oraz współdziałać z systemami posiadanymi przez Zamawiającego, jak również z plikami generowanymi przez te systemy, w sposób niezakłócony. Zamawiający przewiduje możliwość udostępnienia posiadanego oprogramowania oraz plików przez nie generowanych w swojej siedzibie w celu przeprowadzenia testów sprawdzających (do upływu terminu składania ofert). 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez wykonawcę wszystkie jednostki komputerowe PC były tej samej marki oraz tego samego typu. Zasada ta dotyczy odpowiednio zaoferowanych monitorów w zestawach komputerowych, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Wszystkie licencje na oprogramowanie biurowe muszą być takie same. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium odrębnie na każde z zadań w następujących wysokościach: Zadanie nr 1 - 10.000,00 zł, Zadanie nr 2 - 900,00 zł, Zadanie nr 3 - 2.800,00 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a)nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b)obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c)stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: art.46 ust.4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw; art. 46 ust.5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na (pierwsze żądanie) beneficjenta gwarancji. 8.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM.
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń do drukowania oraz licencji oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Dodano: 2016-06-22 - Dostawę sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-06-17 - Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz odkurzacza serwisowego do drukarek.
Dodano: 2016-05-25 - Zakup komputerów, drukarek i rozszerzenie ilości subskrypcji oprogramowania antywirusowego Eset Endpoint Antywirus Suite
Dodano: 2016-02-29 - Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2015-08-14 - Zakup i dostawa do wskazanego przez zamawiającego miejsca, fabrycznie nowych: komputerów stacjonarnych, przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania.
Dodano: 2015-08-04 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SIECI KOMPUTEROWEJ
Dodano: 2015-07-17