Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 236 736 110
- Data zamieszczenia: 2020-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
ul. Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
tel. 023 6717024, 6717085, fax. 236 736 110
REGON: 13037834400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do projektu Młodzi kompetentni - zajęcia dla młodzieży szkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie stanowi część zamówienia na dostawę sprzętu tik, pomocy dydaktycznych i podręczników w ramach projektu „Młodzi kompetentni - zajęcia dla młodzieży szkolnej” Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa: 1) 41 nowych zestawów komputerowych (jednostki, monitory, klawiatury, myszy); 2) 15 nowych laptopów; 3) 4 nowych wielkoformatowych monitorów interaktywnych; 4) 12 nowych tabletów do szkół podstawowych w Opinogórze Górnej, Woli Wierzbowskiej i Kołaczkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6. Okres gwarancji door to door na dostarczone produkty (monitory, monitory wielkoformatowe, jednostki, laptopy i tablety) Wykonawca określi w swojej ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące. W przypadku zaoferowania gwarancji krótszej niż 24 miesiące, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z siwz. Zamawiający oczekuje gwarancji producenta aby w przypadku problemów z uzyskaniem gwarancji od wykonawcy producent przejął tą odpowiedzialność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do siwz); 2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
Dodano: 2024-07-11 - Utworzenie integracyjnego centrum przestrzeni robotycznej, programowania i kreowania treści multimedialnych w Domu Kultury w Kozienicach
Dodano: 2024-07-11 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa sprzętu IT
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-06-05 - Dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
Dodano: 2024-04-26