Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej w budynku sali gimnastycznej budynku LXXVIII Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie

LXXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Pawlikowskiej Jasnorzewskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-391 Warszawa, Ul. Anieli Krzywoń
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 664 40 49 , fax. 22 664 40 49 wew. 50
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: LXXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Pawlikowskiej Jasnorzewskiej
    Ul. Anieli Krzywoń 3
    01-391 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 664 40 49, fax. 22 664 40 49 wew. 50
    REGON: 15289776000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlikowska.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej w budynku sali gimnastycznej budynku LXXVIII Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej zewnętrznej w budynku sali gimnastycznej LXXVIII Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie. Ponad to do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: - organizacja i zagospodarowanie terenu wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - przedmiary, załącznik 5 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załącznik nr 6 – kosztorys ślepy a także załącznik nr 1 – dokumentacja fotograficzna, załącznik nr 1 i 2 – rysunki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz „Oferty” sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3. Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy. 4. Oświadczenie o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy oraz stosownymi informacjami o tym, których warunków udziału dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Oświadczenie w przedmiocie spełniania wymagań art. 29 ust 3a ustawy Pzp według wzoru stanowiącego Załącznik nr 14 do SIWZ. 6. Oświadczenie o podwykonawcach, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 7. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 8. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i/lub 4 ustawy, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów, składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach