Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +22 425 11 94 , fax. +22 435 50 92
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie
    Grójecka 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +22 425 11 94, fax. +22 435 50 92
    REGON: 000870474
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: organ nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, zgodnie ze złożoną ofertą dla części I; zakres podstawowy: obejmuje dostarczenie sprzętu określonego w punktach od 1 do 4 opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do Umowy; zakres opcji: obejmuje dostarczenie sprzętu określonego w pkt 5 opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do Umowy.dostawa akcesoriów komputerowych, zgodnie ze złożoną ofertą dla części II; zakres podstawowy: obejmuje dostarczenie akcesoriów określonych w punktach od 6-16 opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, zakres opcji: obejmuje dostarczenie akcesoriów określonego w punktach 17-27 opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 3 000,00 zł dla części I, 1 000,00 zł dla części II.1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków określonych w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.1.3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 28 czerwca 2024 r. o godz. 10:00.1.4. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin zaksięgowania przelewu na koncie Zamawiającego.1.5. Zamawiający przyjmuje wadium wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- w pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2020, poz. 299).1.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1010 1010 0083 6713 9120 0000Okręgowy Inspektorat Pracy w WarszawieWarszawa, ul. Grójecka 186 z dopiskiem „Wadium – Postępowanie na dostawę sprzętu część I WA-ROR-A.213.1.194.2024”, „Wadium – Postępowanie na dostawę artykułów część II WA-ROR-A.213.1.194.2024”.1.7. Prawidłowe wniesienie wadium w pieniądzu potwierdza faktyczny wpływ środków zaksięgowany na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.1.8. Dowodem wniesienia wadium w formie niepieniężnej (gwarancji, poręczenia) będzie dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium), zawierający bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.1.9. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.1.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia – występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 98 ust. 6 ustawy.1.11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1.11.1. upływu terminu związania ofertą;1.11.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;1.11.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.1.12. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1.12.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;1.12.2. którego oferta została odrzucona;1.12.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;1.12.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.1.13. Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.1.14. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.1.15. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu;1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotycząc zdolności technicznej lub zawodowej.Dla CZĘŚĆ I - Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia, na które składały się dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde zamówienie zrealizowane w ramach jednej umowy, z podaniem wartości brutto, przedmiotu, daty realizacji zamówienia i danych zamawiającego.Dla CZĘŚĆ II - Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia, na które składały się dostawy akcesoriów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem wartości brutto, przedmiotu, daty realizacji zamówienia i danych zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach