Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7468129, 7468277 , fax. 767 468 287
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 7468129, 7468277, fax. 767 468 287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni TIK dla szkół podstawowych Gminy Miejskiej Lubin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała miejsce do następujących placówek oświatowych na terenie miasta Lubina: Szkoła Podstawowa Nr 3 Szkoła Podstawowa Nr 5, Szkoła Podstawowa Nr 7, Szkoła Podstawowa Nr 8, Szkoła Podstawowa Nr 9, Szkoła Podstawowa Nr 10, Szkoła Podstawowa Nr 12, Szkoła Podstawowa Nr 14, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie Zadanie Nr 1 - 11.000,00 PLN. Zadanie Nr 2 - 300,00 PLN. Zadanie Nr 3 - 1.000,00 PLN. 2.Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować będzie cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy) 2/ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat dla dwóch jednostek organizacyjnych Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa laptopów dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Politechniki Wrocławskiej – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-09-25 - Notebooki dla pracowników DSDiK
Dodano: 2023-05-26 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-03-27 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z dodatkowym oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” z możliwością składania ofert częściowych.
Dodano: 2023-02-21