Przetargi.pl
Dostawy odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 213 987 , fax. 757 213 906
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
    ul. Zawidowska 4
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 757 213 987, fax. 757 213 906
    REGON: 23119002000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ wraz z trzyletnią dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego z modułem ISE (sód, potas, chlorki, lit) i zestawem komputerowym o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2) W ramach umowy Wykonawca zapewni podłączenie analizatora do systemu informatycznego Zamawiającego – InfoMedica. 3) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4) W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy, to należy złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5) Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6) Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje analizator na własny koszt i ryzyko w Laboratorium Centralnym Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 7) Dostawy odczynników oraz części zużywanych następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 8) Dostawy odczynników oraz części zużywalnych odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300. 9) Uwaga: Zamawiający w Załączniku Nr 8 do SIWZ zawarł informacje dotyczące poz. Nr 55 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 10) Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 8 do SIWZ. 11) Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 8 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 4. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 5. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 6. Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 8. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach