Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg
- Adres: 00916 Warszawa, Plac Małachowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 556 96 01 , fax. 228 277 886
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
Plac Małachowskiego 3
00916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 556 96 01, fax. 228 277 886
REGON: 27594900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, pl. Małachowskiego 3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, pl. Małachowskiego 3 . Wspólny słownik zamówień (CPV) 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na VIII odrębnych części stanowiących odrębne Zadania zamówienia: Część 1 Solarwinds Dameware Remote Support i Mini Remote Control Część II Licencja na dodatkowy napęd do autoloadera dla oprogramowania Backup Exec 2014 - 1 szt. Część III Napęd LTO-6 dla biblioteki DELL PowerVault TL2000 wraz z rozszerzeniem gwarancji oraz taśmami – 1 sztuka Część IV Drukarka laserowa A4, monochromatyczna do zastosowań biurowych – 1 sztuka Część V Monitory Full HD, IPS LED, wielkość ekranu minimum 21,5 cala – 16 sztuk Część VI Półka JBOD do macierzy Infortrend EonStor ESDS-S12S-G2240-4 Część VII Laptopy 2w1 klasy biznesowej – 2 sztuki Laptopy klasy biznesowej – 2 sztuki Karta sieciowa przewodowa USB 3.0 -> RJ45 – 2 sztuki Część VIII Komputer stacjonarny – 1 sztuka 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej części zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach użyto znaków towarowych lub źródeł pochodzenia, wyrazom takim towarzyszy zwrot „lub równoważny”. Wskazanie w SIWZ i załącznikach nazwy handlowej określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub lepszych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać cechy i parametry nie gorsze niż parametry wskazane jako minimalne w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z załącznikiem nr 1 do Formularza stanowiącego Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych określonych przez Zamawiającego 2. Formularz asortymentowo - cenowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-05-22 - Dostawa i montaż wyposażenia: AGD, sprzętu elektrycznego do nowego przedszkola przy ul. Cokołowej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa komputerów Mini PC dla Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2022-11-16 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej
Dodano: 2022-10-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wraz z serwisem
Dodano: 2021-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-05-28 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa urządzenia HSM na potrzeby rozbudowy środowiska testowego systemu mObywatel
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-02