Urząd Skarbowy w Wadowicach ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Legionów 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8723900, 8723940 , fax. 033 8732610
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wadowicach
ul. Legionów 22 22
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 033 8723900, 8723940, fax. 033 8732610
REGON: 07003034000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę sprzętu komputerowego, w postaci : 1. Zestaw komputerowy wraz z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem w ilości 18 szt. 2. Pamięć 1 GB SO-DIMM do notebooków HP Compaq nx6110 w ilości 9 szt. 3. Mysz w ilości 20 szt. 4. Klawiatura w ilości 20 szt. 5. Notebook w ilości 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1) do 4), - co do których zastosowanie mają wykluczenia wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje wyszczególnione w dziale VI niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 44 ustawy Pzp i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) - oferta wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w : 1) załączniku A do SIWZ - Wykonawca występujący samodzielnie, 2) załączniku B do SIWZ - Wykonawcy występujący wspólnie. 2. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy występujący wspólnie- (przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru oferty)- są zobowiązani przedstawić umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Wadowice,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.86.2016
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu komputerowego - pakiet III
Dodano: 2016-07-19 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych dla PUP
Dodano: 2016-07-19 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Wydziału Polonistyki UJ
Dodano: 2016-07-18 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie, w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Nr sprawy CRZP/UJ/277-282
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu komputerowego - pakiet II
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ
Dodano: 2016-07-01 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 3 sztuk komputerów All-in-One dla Działu Organizacji UJ w Krakowie. CRZP/UJ/283/2016
Dodano: 2016-06-30 - Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla Sekcji Systemów Zarządzania Uczelnią UJ.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa serwerów i zestawów komputerowych dla WIMiIP
Dodano: 2016-06-16