Muzeum Miejskie Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-107 Wrocław, ul. Sukiennice 14/15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3471692 , fax. 071 3444785
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Miejskie Wrocławia
ul. Sukiennice 14/15 14/15
50-107 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3471692, fax. 071 3444785
REGON: 93210169100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mmw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: 1.Komputer stacjonarny do prac biurowych - 30 sztuk. 2.Komputer przenośny - 2 sztuki. 3.Komputer stacjonarny o przeznaczeniu graficznym - 5 sztuk. 4.Skanery - 5 sztuk (do wyposażenia stacji graficznych o rozdzielności optycznej co najmniej 4800 dpi, szybka transmisja USB, przystawka do slajdów). 5.Skanery - 19 sztuk (do zastosowań biurowych oraz inwentaryzacji zabytków, minimum 1200 dpi). 6.Serwer - 1 sztuka. 7.Kiosk multimedialny - 10 sztuk. 8.Zestawy multimedialne - 2 sztuki. 9.Drukarka laserowa - 30 sztuk (do komputerów wymienionych w pozycji 1). 10.Drukarka atramentowa - 5 sztuk (do komputerów wymienionych w pozycji 3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach. 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz. 620). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego. Nr konta: PKO BP 36102052260000610204160875. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mmw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-08 - Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., w ramach bieżącej działalności PCUZ ZOZ - S.A
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA URZĄDZEŃ AKTYWNYCH I OSPRZĘTU SIECI KOMPUTEROWEJ ORAZ KOMPUTERÓW MEDYCZNYCH SYSTEMU OBRAZOWANIA CYFROWEGO DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do laboratorium Cyfrowych Zasobów Bibliotecznych w ramach projektu Środowiskowa Biblioteka Nauk Ścisłych i Technicznych na potrzeby Innowacyjnej Gospodarki.
Dodano: 2015-09-07 - Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., w ramach realizacji projektu:Zapobieganie chorobie nowotworowej płuc poprzez poprawę dostępności do specjalistycznych badań medycznych oraz wielopoziomową edukację zdrowotną w powiecie polkowickim, finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz budżetu państwa oraz w ramach bieżącej działalności PCUZ ZOZ - S.A
Dodano: 2015-08-11 - Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., w ramach realizacji projektu: Zapobieganie chorobie nowotworowej płuc poprzez poprawę dostępności do specjalistycznych badań medycznych oraz wielopoziomową edukację zdrowotną w powiecie polkowickim, finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz budżetu państwa oraz w ramach bieżącej działalności PCUZ ZOZ - S.A
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 1: 16 komputerów stacjonarnych z klawiaturą i myszą, 2 monitory, 1 notebook wraz z oprogramowaniem, Zadanie 2: Serwer z montażem i instalacją, Zadanie 3: Monitor interaktywny i Ekran ramowy
Dodano: 2014-12-29 - Dostawa wyposażenia edukacyjnego w ramach projektu p.n. Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej STACJA WOŁÓW - NATURA 2000 w Wołowie nr RPDS.04.07.00-02-001/13-00 w ramach Priorytetu nr 4 Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) Działania nr 4.7 Ochrona bioróżnorodności i edukacja ekologiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
Dodano: 2014-11-28 - Rozbudowa Laboratorium Interakcji Człowiek-Komputer w postaci dostawy i instalacji fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania - 9 zadań, znak: AC/BZP/258/2014
Dodano: 2014-11-28