Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego

Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 269 819 , fax. 22 826 98 19
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
    ul. Pawińskiego
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 269 819, fax. 22 826 98 19
    REGON: 32602600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.pan.pl/przetargi/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego w ilości: Komputery stacjonarne 20 szt., Komputery przenośne 18 szt., Monitory 24 szt., Części komputerowe - 1 komplet, Część 9 zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej. Nazwa i nr projektu: Och! DOK, nr umowy POWR.03.02.00-00-1028/17-01, Część 10, 11 zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej. Nazwa i nr projektu: Och! DOK, nr umowy POWER.03.02.00-00-1028/17-01, Część 17, 19 zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej. Nazwa i nr projektu: Och! DOK, nr umowy POWER.03.02.00-IP.08-00-DOK/17, Część 21 zamówienia jest finansowana ze środków Unii Europejskiej. Nazwa i nr projektu: Och! DOK, nr umowy POWER 03.02 00-00-10281-17-01, Nazwa i nr projektu: Precyzyjne operacje na kroplach wbudowane w inteligentne architektury mikroprzepływowe do zastosowań w diagnostyce medycznej i badaniach biologicznych (First TEAM/2017-3/22). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Warunki gwarancji/licencji udzielone przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia / oprogramowania oraz winny uwzględniać warunki gwarancji/licencji określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium na te części na które składa ofertę, w wysokości: Część 1 - 1 000,00; Część 2 - 70,00; Część 3 - 120,00; Część 4 - 120,00; Część 5 - 240,00; Część 6 - 70,00; Część 7 - 150,00; Część 8 - 100,00; Część 9 - 80,00; Część 10 - 80,00; Część 11 - 80,00; Część 12 - 1 200,00; Część 13 - 150,00; Część 14 - 100,00; Część 15 - 100,00; Część 16 - 60,00; Część 17 - 90,00; Część 18 - 80,00; Część 19 - 80,00; Część 20 - 90,00; Część 21 - 200,00; Część 22 - 20,00; Część 23 - 30,00; Część 24 - 250,00; Część 25 - 50,00; Część 26 - 60,00; Część 27 - 30,00; Część 28 - 40,00; Część 29 - 60,00. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale XVI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - Załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach