Gmina Wołomin ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 633 000 , fax. 227 633 066
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
ul. Ogrodowa 4
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 227 633 000, fax. 227 633 066
REGON: 13269640000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
e-USŁUGI DLA GMINY WOŁOMIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykorzystanie nowych i innowacyjnych technologii do zbudowania przyjaznej przestrzeni dla mieszkańców, przedsiębiorców oraz płatników podatków. Obszarem jakim objęte będzie działanie jest głównie Gmina Wołomin, bezpośrednimi odbiorcami jej mieszkańcy. W ramach projektu wdrożony zostanie zintegrowany system dziedzinowy umożliwiający świadczenie usług za pomocą technologii TIK w centralnej jednostce gminy, a także udostępnianie go dla jednostek podległych w zakresie administracyjno-finansowo-księgowym. Uruchomienie 31 e-usług, w tym co najmniej 20 na poziomie dwustronnej interakcji oraz 11 na wyższych poziomach, tak aby większość spraw interesant mógł załatwić w sposób elektroniczny za pomocą urządzeń mobilnych (zostanie utworzona aplikacja na smartfony, tablety i komputery). Zakup oprogramowania/licencji systemów wraz z wdrożeniem, utrzymaniem, aktualizacją i przeszkoleniem pracowników. Szczegółowy opis zawarto w załączniku: „Opis przedmiotu zamówienia e-Usługi dla Gminy Wołomin”- Załącznik 1 A do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium zabezpieczającego ofertę Wykonawcy w kwocie 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z pózn. zm.) oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2) Deklaracja funkcjonalności i technologii – Zał. 1 B do SIWZ ; 3) Wykaz urządzeń kompatybilnych z godnie z pkt 7.3.1.19.1 OPZ – Zał. 1C do SIWZ ( wraz z specyfikacją techniczną lub opisem ) 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Próbkę zgodnie z wymaganiami określonymi w Regulaminie badania próbki zadania „e-Usługi dla Gminy Wołomin” stanowiącego załącznik 1 E do SIWZ. 6) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 7) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup subskrypcji oprogramowania do analizy kodu
Dodano: 2024-07-15 - Dostawa oraz wdrożenie „Rozwiązania klasy PAM” wraz ze szkoleniem dla pracowników Zamawiającego na rzecz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2024-07-11 - Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
Dodano: 2024-07-11 - Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa licencji baz danych
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa oprogramowania dla Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2024-07-04 - Dostawa oprogramowania biurowego
Dodano: 2024-06-28 - Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych
Dodano: 2024-06-24 - Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-18 - Wsparcie Techniczne oprogramowania BeyondTrust na okres 36 miesięcy
Dodano: 2024-06-18