Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego sygn. PN 7/LOG/2009

Jednostka Wojskowa 1933 ogłasza przetarg

  • Adres: 91-735 Łódź, ul. Źródłowa 52
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6394760 , fax. 042 6348985
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1933
    ul. Źródłowa 52 52
    91-735 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6394760, fax. 042 6348985
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego sygn. PN 7/LOG/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu informatycznego w tym : środków do czyszczenia łącznie 210szt/op , dyskow optycznych łącznie 115 szt , różne akcesoria komputerowe ( m.in. karta graficzna,Switch ,pamięć RAM ) łącznie 42 szt , drukarki łącznie 13szt , monitor ącznie 4 szt , oprogramowanie antywirusowe łącznie 76 szt , oprogramowanie dydaktyczne do nauki języka angielskiego łącznie 1 szt , urządzenia telefaksowe łącznie 1 szt. , aparaty telefoniczne łącznie 8 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium uzależniona jest od ilośći zadań , na które składana jest oferta . Wysokośc wadium dla poszczególnych zadań wynosi : zad 1 - 70,00 zł , zad 2 - 110,00 zł , zad 3 - 300,00 zł , zad 4 - 1 200,00 zł , zad 5 - 250,00 zł , zad 6 - 200,00 zł , zad 7 - 30,00 zł , zad 8 - 50,00 zł .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)w zakresie doświadczenia - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę materiałów sprzętu informatycznego, na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto określonej dla zadania, na które składana jest oferta, a w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania, nie mniejszą niż 50 % sumy wartości brutto wszystkich zadań 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie dotyczące oznaczenia oraz producenta - w odpowiednich rubrykach należy wpisać odpowiednie informacje, ; 2.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ; 3.oświadczenie wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ, ; 4.oświadczenie wykonawcy o akceptacji bez zastrzeżeń wzoru umowy załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i czasie wyznaczonym przez zamawiającego; 5.oświadczenie, w jakim zakresie wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, jeżeli wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców; 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie - dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw w liczbie odpowiadającej postawionemu warunkowi udziału w postępowaniu; 8.Certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług serwisowych przez okres gwarancji ( dotyczy zadania nr 4 poz. 1,2 ) 9.Dokument potwierdzający świadczenie usług serwisowych na terenie RP przez autoryzowanego partnera serwisowego lub samego producenta ( dotyczy zadania nr 4 poz.4 ) 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia i dokumenty w taki sposób by obejmowały wszystkich wykonawców: a.składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b.składają odrębne dla każdego wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt.6; c.składają dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 7, odpowiednio do zawartej umowy o wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia; d.dołączają pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl , www.3rbm.sow.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach