Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika CPV: Kod CPV 30237200-1- akcesoria komputerowe 3. Asortyment oraz ilość zostały wyszczególnione w załączniku nr 6- Pakiet asortymentowo- ilościowy 4. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą następujące placówki: - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a - I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16 - II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota- Roweckiego 30 - III Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Będzińska 5 - Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi ul. Lipowa 28 do dnia 31.08.2015 r., ul. Piotrkowska 149 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć akcesoria komputerowe własnym transportem, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 6. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będzie składane pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie. 7.Dostawy odbywać się będą w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. 8. Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz jego ilość. 9. Dostawy odbywać się będą w godzinach: 9:00- 15:00. 10. Przedmiot zamówienia musi byś dobrej jakości, wolny od wad technicznych i prawnych, posiadać oryginalne opakowania i winien być dopuszczony do obrotu. 11. Akcesoria muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta np. hologram. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych dotyczących przedmiotu zamówienia. 13. Zaproponowane przez Wykonawcę równoważne zamienniki akcesoriów komputerowych nie mogą być gorsze od oryginalnych. 14. Zamienniki oryginalnych akcesoriów komputerowych muszą mieć pełną kompatybilność z urządzeniami, w których będą użyte a także posiadać parametry takie same bądź lepsze w stosunku do typu produktu fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, dla którego będą przeznaczone. 15. Akcesoria komputerowe objęte przedmiotem zamówienia będą posiadały co najmniej roczny okres gwarancji liczony od dnia dostawy. 16. Gwarancja obejmować będzie wszelkie wykryte usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego ich użytkowania. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu i wymiany uszkodzonych lub niespełniających wymagań akcesoriów na własny koszt. 18. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych akcesoriów, których nie można było przewidzieć w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 1 dna roboczego od zgłoszenia wad. 20. Czas trwania gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas dostawy nowych, wolnych od wad akcesoriów. 21. Ceny jednostkowe określone w przez Wykonawcę w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 22. Strony dopuszczają zmiany cen jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 23. Faktura będzie wystawiona po każdej dostawie. 24. Podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony odbiór dostawy przez pracownika Zamawiającego np. W-Z. 25. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu na rachunek bankowy Wykonawcy określony na fakturze. 26. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu przez Wykonawcę. 27. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości akcesoriów komputerowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami, wyszczególnionymi w pakiecie asortymentowym w ramach wartości brutto zawartej umowy. 28. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełnej wysokości wartości brutto zamówienia, zaś Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 29. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z polska Norm lub normami europejskimi. 30. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy, podany w dniach, od chwili zgłoszenia zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach