Przetargi.pl
Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2012-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych. Asortyment oraz ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 2 ,, Szczegółowe zestawienie ilości przedmiotu zamówienia,, Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą następujące placówki: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147/149 I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul.Tybury 16 II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30 III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5 Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć akcesoria komputerowe własnym transportem, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dostawy odbywać się będą w godzinach 9.00-15.00 Dostawy odbywać się będą w miarę zgłaszania przez Zamawiającego potrzeb, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment oraz jego ilość. Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będzie składane pisemnie, za pośrednictwem faksu lub telefonicznie. W sytuacjach awaryjnych dostawy będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia. Akcesoria muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikacje ( ilość, rodzaj, parametry techniczne ) bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta ( np. hologram ). Akcesoria komputerowe objęte przedmiotem zamówienia będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego użytkowania akcesoriów. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych akcesoriów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu i wymiany niespełniających wymagań lub uszkodzonych akcesoriów na własny koszt. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas trwania gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas dostawy nowych, wolnych od wad akcesoriów. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi Ceny jednostkowe netto określone w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, na rachunek bankowy Wykonawcy określony na fakturze. Podstawą do wystawienia faktury będzie potwierdzony odbiór dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Należność za dostarczone akcesoria Wykonawca będzie ustalał po każdorazowym wykonaniu dostawy w oparciu o ceny jednostkowe wyszczególnione w ofercie. Podstawą do wystawienia faktury będzie potwierdzony odbiór dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach