Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych oraz wykonanie aplikacji multimedialnych na potrzeby Muzeum Dialogu Kultur w Kielcach w ramach projektu pn. Modernizacja oraz wyposażenie Kamienicy pod Trzema Herbami przy ul. Rynek 3 w Kielcach, z przeznaczeniem na Muzeum Dialogu Kultur współfinansowanym w ramach działania 2.3.Promocja gospodarcza i turystyczna regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego

Muzeum Narodowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-010 Kielce, Pl. Zamkowy 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3444014 , fax. 041 3448261
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Kielcach
    Pl. Zamkowy 1 1
    25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3444014, fax. 041 3448261
    REGON: 29117071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych oraz wykonanie aplikacji multimedialnych na potrzeby Muzeum Dialogu Kultur w Kielcach w ramach projektu pn. Modernizacja oraz wyposażenie Kamienicy pod Trzema Herbami przy ul. Rynek 3 w Kielcach, z przeznaczeniem na Muzeum Dialogu Kultur współfinansowanym w ramach działania 2.3.Promocja gospodarcza i turystyczna regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków Samorządu Województwa Świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych oraz wykonanie aplikacji multimedialnych z przeznaczeniem na Muzeum Dialogu Kultur w Kielcach, mającym siedzibę w Kamienicy pod Trzema Herbami przy ul. Rynek 3 w Kielcach. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy, specyfikacja techniczna - załącznik nr 3 do SIWZ, c) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, d) Rysunki Projektu aranżacji wnętrz Kamienicy pod Trzema Herbami autorstwa EGO Architekci - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. W specyfikacji technicznej (formularz cenowy, specyfikacja techniczna - zał. nr 3 do SIWZ) załączonej do oferty Wykonawca winien wskazać typ, model, markę, parametry techniczne oferowanego sprzętu w celu sprawdzenia spełnienia czy oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w SIWZ. 4. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt i urządzenia były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, pochodziły od producenta oraz posiadały wymagane parametry techniczne nie gorsze niż wymagania podane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymaga się wykonania wszystkich elementów wyposażenia jakościowo dobrych, zgodnie z projektami, przepisami i normami technicznymi i innymi warunkami umowy, ścisle według wskazań zawartych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz rysunkach Projektu aranżacji wnętrz. 6. Wymaga się przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji szczegółów wykonania następujących elementów wyposażenia: a) ściany do zabudowy monitorów LCD - pkt Nr 8 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, b) stanowiska z panelem dotykowym - pkt Nr 12 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, c) graniastosłupa o podstawie trójkąta równobocznego - pkt Nr 14 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, d) kiosku multimedialnego - pkt Nr 19 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązek wykazania równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 8. Wymaga się przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i aprobat technicznych na materiały użyte do wyrobu poszczególnych elementów wyposażenia i na dostawy gotowych towarów i uzyskać akceptację Zamawiającego. 9. Przed wykonaniem przedmiotu zamówienia wymaga się tam gdzie to jest niezbędne do wykonania pomiarów w miejscu dostawy i dokonania ewentualnych korekt wymiarów - dotyczy to w szczególności wykonania ściany do zabudowy monitorów LCD. 10. Wymaga się do wykonania dostawy z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania. Wykonawca zobowiązuje się, że dostawy wyposażenia nie zawierają elementów, które mogłyby stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników. 11. Wymaga się poniesienia pełnej odpowiedzialność za sposób mocowania elementów wyposażenia do sufitu, ścian oraz podłóg w salach Muzeum. 12. W przypadku dokonania w budynku w trakcie montażu wyposażenia zniszczeń lub uszkodzeń Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. 13. Zamawiający wymaga by Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia od daty podpisania protokołu ilościowego, z tym, że gwarancja liczona jest przez 24 miesiące od dnia daty podpisania protokołu jakościowego. 14. W okresie trwania gwarancji o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisu gwarancyjnego na własny koszt. 15. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii urządzenia - 24 godziny od momentu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego i uruchomienie systemu w okresie nieprzekraczającym 14 dni od zgłoszenia. 16. Na czas naprawy sprzętu Wykonawca zapewnia sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 17. W przypadku gdy naprawa sprzętu jest niemożliwa Wykonawca dostarcza nowy sprzęt. 18. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, a okres rękojmi na przedmiot umowy wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu jakościowego. 19. W przypadku zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi przekraczającej termin 14 dni Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin na usunięcie wad, a po jego bezskutecznym upływie dokonać usunięcia stwierdzonych usterek i wad na koszt Wykonawcy. 20. Po upływie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia odpłatego serwisu pograwancyjnego przez okres 36 miesięcy. 21. Okres gwarancji na stworzone aplikacje wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu jakościowego. Gwarancja jest rozumiana jako wsparcie techniczne, informatyczne i programistyczne w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wad w działaniu aplikacji m.in. artefakty. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich artefaktów, które ujawnią się w okresie 12 miesięcy od daty podpisania podpisania protokołu jakościowego. 22. Zamawiający będzie mógł złożyć reklamację telefonicznie, mailowo lub faksem. 23. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie podwykonawcy będzie rozumiane, że zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi wykonawcy. 24. Wspólny słownik zamówień - 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 30211000-1 - Komputery wysokowydajne, 30231320-6 - Monitory dotykowe, 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego, 38652100-1 projektory, 92312210-6 usługi świadczone przez autorów, 92312000-1 usługi artystyczne 25. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na terenie Muzeum Dialogu Kultur (obecnie jeszcze trwają tam roboty budowlane) - wizja lokalna odbędzie się w dniu 22.03.2012 r. o godz. 12.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach