Przetargi.pl
Dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011r

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011 r. Miejscem dostawy pracowni będą szkoły wybrane spośród wszystkich placówek, które przystąpiły do w/w Programu, zgodnie z wykazem, który stanowić będzie załącznik do uchwały Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego w sprawie przyznania pomocy rzeczowej jst/szkołom.
    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    a. dostarczenie, rozładunek, montaż i uruchomienie zakupionych przez zamawiającego pracowni w miejscach dostawy,
    b. instalację oprogramowania do pracowni,
    c. przeprowadzenie w miejscu dostawy na dostarczonym sprzęcie instruktażu w zakresie korzystania z pracowni językowej dla minimum dwóch pracowników z każdej szkoły, w wymiarze co najmniej 1 godziny zegarowej,
    d. zapewnienie serwisu gwarancyjnego w każdej z lokalizacji, gdzie dostarczone zostaną pracownie językowe.
    3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    4. W skład każdej z 50 pracowni językowej wchodzą:
    1) Pulpit nauczyciela wbudowany w blat biurka z oprogramowaniem- 1 szt.
    2) Uczniowskie stanowiska przyłączeniowe - 22 szt. (lub 11 podwójnych)
    3) Słuchawki z mikrofonem dynamicznym - 23 szt.
    4) Okablowanie laboratorium - 1 kpl.
    5) Głośniki do zabudowy w biurku nauczyciela - 2 szt.
    6) Biurko nauczyciela - 1 szt.
    7) Biurka uczniowskie dwuosobowe proste - 9 szt.
    8) Biurko uczniowskie dwuosobowe narożne - 2 szt.
    9) Krzesło dla nauczyciela - 1 szt.
    10) Krzesła dla uczniów - 22 szt.
    11) Laptop (myszka, tablet bezprzewodowy, torba, oprogramowanie) - 1 szt.
    12) Projektor multimedialny - 1 szt.
    13) Ekran sufitowy /ścienny - 1 szt.
    14) Uchwyt sufitowy do projektora - 1 szt.
    15) Okablowanie do projektora i pozostałych urządzeń - 1 kpl.
    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
    6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
    7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
    8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia i meble szkolne były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy.
    9. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywania bezpłatnych napraw w miejscach dostawy pracowni lub wymieniać na nowy, wolny od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych.
    10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis - najpóźniej do końca następnego dnia roboczego, w godzinach od 8:00 do 15:00, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem.
    11. Na czas naprawy sprzętu (urządzenia audio i multimedialne, laptopy) trwający dłużej niż trzy dni robocze wykonawca zobowiązany będzie do postawienia na własny koszt sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia.
    12. Firmy serwisujące sprzęt, muszą posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta sprzętu zaoferowanego przez wykonawcę. Dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
    13. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną.
    14. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
    15. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    16. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami.
    17. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą szkoły z terenu województwa świętokrzyskiego. Wykaz szkół zostanie przekazany wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania szczegółowych ustaleń we wskazanych lokalizacjach i wykonania ostatecznych aranżacji pracowni, określających wymiary biurek nauczycieli i biurek uczniowskich.
    18. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 10 000,00 złotych (słownie złotych: Dziesięć tysięcy 00/100)
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
    Nazwa banku i nr konta zamawiającego:
    BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380
    Nazwa i adres zamawiającego:
    Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
    Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę 50 sztuk pracowni językowych do szkół z terenu województwa świętokrzyskiego w ramach Świętokrzyskiego Programu Wspierania Rozwoju Edukacji w 2011r.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w roz. VIII pkt 13 siwz. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (roz. VIII pkt 13 lit. a siwz).
    9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
    a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach