Przetargi.pl
Dostawa 20 sztuk interaktywnych zestawów multimedialnych (zestaw: tablica interaktywna, projektor multimedialny, oprogramowanie specjalistyczne) wraz z osprzętem (uchwyt do rzutnika, głośniki aktywne, natynkowe przyłącze sygnałowe) jako nagród w ramach konkursu dla szkół w województwie świętokrzyskim dotyczącym wiedzy o RPOWŚ realizowanym w ramach Pomocy Technicznej RPOWŚ 2007-2013

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 20 sztuk interaktywnych zestawów multimedialnych (zestaw: tablica interaktywna, projektor multimedialny, oprogramowanie specjalistyczne) wraz z osprzętem (uchwyt do rzutnika, głośniki aktywne, natynkowe przyłącze sygnałowe) jako nagród w ramach konkursu dla szkół w województwie świętokrzyskim dotyczącym wiedzy o RPOWŚ realizowanym w ramach Pomocy Technicznej RPOWŚ 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów multimedialnych w ilości 20 sztuk, w skład, których wchodzą: a) tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem -sztuk 20 b) projektor o ultrakrótkiej ogniskowej wraz z uchwytami -sztuk 20 c) głośniki aktywne -sztuk 20 d) natykowe przyłącze sygnałowe wraz z kablem dł.3m -sztuk 20 2. Wykonawca udzieli gwarancji na zestawy multimedialne (20 zestawów) na okres: Tablica interaktywna - co najmniej 5 lat; Projektor multimedialny - co najmniej 3 lata (w tym żarówki w projektorze 3 lata lub przynajmniej 2000 godzin pracy w trybie pełnej jasności); Głośniki - co najmniej rok Przyłącza sygnałowe - co najmniej rok 3. Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania przez strony protokołu odbioru jakościowego sprzętu. 4. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie niezwłocznie przed zawarciem umowy do dostarczenia wykazu certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy oferowanych tablic interaktywnych i projektorów multimedialnych. 6. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie: a) Dostarczyć kable sygnałowe do podłączenia urządzeń źródłowych do przyłącza sygnałowego o długości 3 m; b) Dostarczyć dokumentację zestawu multimedialnego (do każdego zestawu opis funkcjonalny zestawu z instrukcją obsługi instalacji sygnałowej i sposobu obsługi zestawu jako całości, -podręcznik metodyczny wykorzystania tablicy interaktywnej, -instrukcję obsługi oferowanego projektora.); c) Dostarczyć dokumentację oprogramowania (Wykonawca do każdego zestawu musi dostarczyć dokumenty potwierdzające legalność zainstalowanego oprogramowania do tablicy interaktywnej oraz po jednym komplecie nośników do każdego z zainstalowanych produktów); d) Dostarczyć karty gwarancyjne do każdego urządzenia wchodzącego w skład zestawu multimedialnego, dla każdego zestawu odrębnie (każda ze szkół, która dostanie w nagrodę zestaw multimedialny musi posiadać komplet kart gwarancyjnych dla otrzymanego zestawu); 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. W formularzu cenowym stanowiącym dodatek nr 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oferowanych urządzeń, symbolu( pełnego kodu alfanumerycznego zaoferowanych urządzeń)- w sposób umożliwiający weryfikację. Brak wskazania nazwy producenta i symbolu urządzeń lub wskazanie, które nie potwierdzi, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku Nr 1 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2011 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. 11. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 13. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami. 14. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiajacego przy ulicy Sienkiewicza 63 w Kielcach. 15. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 27.12.2011r. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w całości w terminie, o którym mowa w pkt. 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 5 000,00 złotych (słownie złotych: Pięć tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank SA 45156000132536245057760005 Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę zestawów multimedialnych w ramach RPOWŚ na lata 2007-2013 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 Rozdziału VIII SIWZ. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 lit. a rozdziału VIII SIWZ.). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni. 4. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w pkt 3, nie powoduje utraty wniesionego przez wykonawcę wadium. 5. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach