Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 47 85 133 , fax. 0-32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 0-32 47 85 133, fax. 0-32 47 85 350
    REGON: 00052368900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Zestaw komputerowy PC stacjonarny A - 23 szt. 2. Zestaw komputerowy PC stacjonarny B - 9 szt. 3. Zestaw komputerowy PC stacjonarny C - 3 szt. 4. Zestaw komputerowy PC stacjonarny D - 1 szt. 5. Zestaw komputerowy PC stacjonarny E - 1 szt. 6. Notebook - 5 szt. 7. Drukarka atramentowa A4 - 8 szt. 8. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 7 szt. 9. Drukarka laserowa kolorowa A3 - 2 szt. 10. Monitor LCD - 6 szt. 11. Pendrive 32GB - 10 szt. 12. Mysz optyczna - 5 szt. 13. Klawiatura - 5 szt. 14. Głośniki - 1 szt. 15. Program Adobe Indesign CS4 PL - 1 szt. 16. Drukarka atramentowa A3- 1 szt 17. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. Szczegółowy opis oraz minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane zostały na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r (załącznik nr 5 Wykaz sprzętu - minimalne parametry)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 175.000,00 zł brutto. (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki te spełniają łącznie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z załącznik nr 2, dostępnym na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (zgodnie z załącznikiem nr 3, dostępnym na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje) 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu 1. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wszystkie w/w dokumenty stanowią załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i winny być złożone w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego oznaczonej dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zadanie, pn.: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego (wzór - załącznik nr 1 - dostępnym na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r) 3. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie i podpisanej przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wraz z pieczęcią imienną. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do dokumentów należy załączyć skuteczne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Kwestie dotyczące formy oraz rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.06 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do wniosku musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Przykładowe wzory pełnomocnictw - załącznik nr 4a, 4b - dostępne na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r). Pełnomocnictwo winno być udzielone przez: a. wszystkich wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej (w przypadku oferty składanej przez spółkę cywilną) b. wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (w przypadku oferty składanej przez Konsorcjum). 6. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 7. Wzory dokumentów, które należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępne są na stronie Zamawiającego, tj.: http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach