SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1 1
42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
REGON: 00029170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODZIEŻY ZAWODOWEJ MEDYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży zawodowej medycznej w ilości 1332 kpl( 444 kpl x 3 kpl na każdą osobę). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali co najmniej 2 podobne dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a). oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3) oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp. (załącznik nr 4); b). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d). polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e).oświadczenie Wykonawcy, że oferowane tkaniny posiadają wymagane właściwości fizyczne i techniczne, oraz mają odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty (Załącznik nr 5.) f). wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z których co najmniej dwie odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie(załącznik nr 7) g). dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt b,c, winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. 2. Dokumenty dodatkowe: a). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów i składania wyjaśnień, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 ppkt b, c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2.Dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 lit. a, b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 13/PN/16 NA DOSTAWĘ ODZIEŻY I OBUWIA PROFILAKTYCZNEGO DLA PERSONELU SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa pościeli , odzieży i obuwia operacyjnego
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa odzieży medycznej
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa odzieży dla zespołów ratownictwa medycznego i dyspozytorów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2016-06-01 - DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ, ROBOCZEJ I OCHRONNEJ DLA PERSONELU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-05-17 - Dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego - powtórka BZP/38/382-11/16
Dodano: 2016-04-25 - dostawy odzieży medycznej
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWA RĘKAWICZEK WINYLOWYCH, FOLIOWYCH
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów medycznych j. u, dla potrzeb CPiT w Bystrej
Dodano: 2016-04-07 - Dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego BZP/38/382-7/16
Dodano: 2016-03-14