Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10052 Olsztyn, ul. Mariańska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 527 44 62 , fax. 89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
    ul. Mariańska
    10052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 527 44 62, fax. 89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipspo.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego oraz pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. „Medyk początkiem twojej kariery zawodowej”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części : 1) Część 1 - sprzęt IT - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) komputer AIO wraz z systemem operacyjnym dla uczniów - 8 szt., b) komputer AIO wraz z systemem operacyjnym dla nauczyciela - 1 szt., c) projektor multimedialny - 1 szt. d) skaner 3D - 1 szt. e) stół obrotowy do skanera 3D - 1szt. f) drukarka 3D SLA - 1 zestaw. g) wyposażenie niezbędne do pracy z skanerem 3d i drukarką 3d - 1 zestaw, h) magnetofon 1 szt., i) chłodnia - 1 szt. j) kody CPV: 30214000-2 Komputery osobiste; 30232110-8 Drukarki laserowe; 30195900-1 Tablice do pisania i tablice multimedialne; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 38652100-1 Projektory; 30216110-0 - Skanery komputerowe, 2) Część 2 - kamery i sprzęt foto - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) aparat cyfrowy - 6 szt. b) kamera -1 szt. c) aparat fotograficzny lustrzanka full hd - 2 szt. d) komplet wyposażenia niezbędnego do realizacji modyfikacji programu nauczania w zakresie wideofilmowania 1 zestaw w skład którego wchodzą w szczególności: akumulatory, karty pamięci, Mikrofony, statywy, skrzynie transportowe, rejestrator audio, torby transportowe, gimbale, ładowarki, torby transportowe. oświetlenie LED. Drona, kamery sportowe, słuchawki, krótkofalówki, przedłużacze, beli oświetleniowe, sterownik DMX, statywy oświetleniowe oświetlenie studyjne i plenerowe, tła ze statywami, szyny oświetleniowe, obiektywy fotograficzne, kłodki, krzesło reżysera, aparat fotograficzny typ III , lampa fluorescencyjna pierścieniowa,tła poliprepynelowe , namiot bezcieniowy e) kody CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne; 32321000-9 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający; 32342420-2 Studyjne konsole mikserskie; 31527260-6 - Systemy oświetleniowe; 3) Część 3 – pomoce naukowe pakiet 1 – obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych: a) stoły stacjonarne z możliwością elektrycznej regulacji wysokości stołu - 5 szt., b) stoły stacjonarne do masażu - 5 szt., c) nakładki na stół do masażu karku i górnej części grzbietu - 6 szt., d) ekopompa do zamkniętego obiegu wody - 1 szt e) akcesoria do ekopompy - 1 zestaw f) lalki do nauki masażu shantala - 16 szt g) aparat do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 zestaw h) akcesoria do aparatu do sekwencyjnego masażu uciskowego - 1 kpl, i) Stół do masażu - 3 szt. j) Podgłówek regulowany - 3 szt. k) pianka komfort 5 cm - 3szt. l) półka przedłużająca - 3 szt. m) Pokrowiec do stołów - 3 szt. n) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 – sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 33192150-8 - Łóżka terapeutyczne, 4) część 4 - pomoce naukowe pakiet 2 - obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych: a) aparat do diagnostyki skóry z oprogramowaniem - 1 kpl, b) lifter do twarzy i ciała- 1 kpl c) Fotel kosmetyczny - 10 szt.: d) Stolik kosmetyczny - 10 szt.: e) Lampa UV led do paznokci - 6 szt: f) Zestaw do manicure hybrydowego 5 szt. g) Mikrodermabrazja diamentowa 3W1 - 1 szt. h) Frezy diamentowe do mikrodermabrazji - 5 zest. i) Zestaw do przedłużania rzęs: 5 zest. j) Głowa treningowa do rzęs: 10 szt. k) Materiały dydaktyczne do szkolenia makijaż permanentny, l) Materiały dydaktyczne do prowadzenia szkolenia z zakresu wellness i SPA m) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 – sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 33141850-3 - Produkty higieny stomatologicznej, 33711640-5 - Zestawy kosmetyków, 33711200-9 - Preparaty do makijażu 5) część 5 - pomoce naukowe pakiet 3 a) model szkieletu ludzkiego z mięśniami - 1 kpl b) modele anatomiczne - 1 zestaw c) zestaw tablic anatomicznych- 15 szt d) płyty z filmami i programy multimedialne dvd - 1 kpl e) urządzenie typu all in one: oae, abr, assr i audiometr 1 szt. f) doposażenie HS, g) modele stawu skroniowo - żuchwowego, h) pomoce dydaktyczne do szkolenia rehabilitacja narządu żucia, i) pomoce dydaktyczne do szkolenia zabiegi periodontologiczne, j) materiały dydaktyczne do szkolenia zabiegi periodontologiczne, k) materiały dydaktyczne do szkolenia profesjonalne wybielanie zębów, l) zestaw pomocy dydaktycznych do szkolenia dla kierunku HS m) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 – sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 33141850-3 - Produkty higieny stomatologicznej, 33711640-5 - Zestawy kosmetyków, 33711200-9 - Preparaty do makijażu n) Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczane materiały wynosi min. 12 miesięcy, chyba, że w załączniku nr 5 tabela 5 określono inny okres gwarancji. 3. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-5 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (dotyczy urządzeń). 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1E do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D i/lub 1E do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach