Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 11500 Giżycko, ul. Smętka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 299 434 , fax. 874 284 565
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7
11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 299 434, fax. 874 284 565
REGON: 51095322500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu dydaktycznego i przyrządów pomiarowych do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Dotyczy części 1: Dostawa sprzętu dydaktycznego i przyrządów pomiarowych. 1.1 Podstawowe mierniki wielkości elektrycznych-8 szt 1.2 Urządzenia do pomiaru podstawowych wielkości elektrycznych z wykorzystaniem typowych przyrządów – mierników analogowych i cyfrowych-2 szt 1.3 Urządzenia do badania transformatorów-1 szt. 1.4 Urządzenia do badania akumulatorów-1 szt 1.5 Urządzenia do badania układów i elementów elektronicznych- 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Dotyczy części 2. Dostawa sprzętu dydaktycznego - urządzenie do badania prądnicy. Stanowisko do badania prądnicy prądu przemiennego/alternatora silnika spalinowego 12 V. Wymagania dotyczące urządzenia: ma umożliwiać testowania alternatorów z transmisjami cyfrowymi ma obsługiwać protokoły transmisji cyfrowej: LIN (1.3, 2.0, 2.1), BSD/BSS (1, 2), RVC, C Terminal, PCM posiadać bazę danych alternatorów i rozruszników z możliwością edycji i aktualizacji poprzez złącze USB / Internet / LAN. umożliwiać szybki montaż badanego podzespołu test badanego podzespołu musi kończyć się wydrukiem jego parametrów z dodatkową oceną - sprawny / uszkodzony, posiadać wbudowaną drukarkę termiczną. Badane parametry alternatora prąd upływu prąd ładowania oraz test kontrolki test transmisji cyfrowej CPU wyjście do tachometru pomiar tętnienia napięcia pomiar napięcia regulacji badanie sygnału obciążenia alternatora DF/DFM pomiar napięcia odniesienia S (sensing). Testy alternatora mogą być wykonywane w trybie automatycznym lub manualnym. Badane parametry rozrusznika ▪test elektryczny, badanie zdolności rozrusznika do obracania się. Wymagania dotyczące danych technicznych Obsługiwane systemy operacyjne minimum :Windows) Wymiary nie więcej niż 1000 x 600 x 600 (mm) Waga: nie więcej niż 100 kg Zasilanie: 230 V, 50/60 Hz, nie więcej niż 2 kW Maksymalna prędkość obrotowa nie niższa niż 3000 obr/min, możliwe oba kierunki obrotu Posiada 2 wbudowane akumulatory 12 V, o pojemności nie mniejszej niż 35 Ah z automatycznym pomiarem poziomu naładowania Posiada ekran dotykowy min. 10" Posiada zestaw przewodów z wtyczkami Posiada na wyposażeniu minimum dwa paski napędowe - jedno i wielorowkowy Posiada złącza: USB / internet / LAN Oprogramowanie w języku polskim. Dotyczy części 3: Dostawa powiększalnika tekstu. Powiększalnik tekstu- 1 szt. Podstawowe parametry 1) możliwość zmiany wielkości i koloru czcionki 2) czytane wyrazy podświetlane w kolorowej ramce, 3) wbudowany syntezator mowy 4) wbudowany program OCR do rozpoznawania tekstu 5) udźwiękowione menu 6) obsługiwany format dokumentów:– A4 7) złącze USB 8) zasilanie: 220 -240 V ( 50 -60 Hz) lub pobierane z komputera przez USB Obsługiwane systemy operacyjne: minimum Windows 7, Windows 8, Windows 10(również wersje 64-bitowe) 2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1 Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla placówki oświatowej. 2.2 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wolny od wad, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji nie wcześniej niż 2016. 2.3 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. 2.4 Całość dostawy objętej niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 2.5 Wykonawca każdej części zamówienia udzieli minimum 2 letniej gwarancji na wszystkie elementy wyposażenia. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad i usterek w terminie nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia z zastrzeżeniem zapisów warunków gwarancji stanowiących załącznik nr 1 do Umowy. 2.7 W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. 2.8 Rozwiązania równoważne. Ilekroć w SIWZ, umowie i innych załącznikach, jest mowa o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. 2.9 Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. 2.10 Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2.11 W celu wykazania równoważności Wykonawca wskaże, którego wyposażenia dotyczą rozwiązania równoważne i zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, i wykaże, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2.12 Nie spełnienie powyższego warunku będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 2.13 Wykonawca danej części zamówienia udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia począwszy od daty odbioru wyposażenia potwierdzonego Protokołem/protokołami odbioru dostawy. 2.14 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2.15 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować daną część zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 2.16 Wykonawca może wystawić fakturę/rachunek dopiero po dostarczeniu w całości danej części zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowy odbioru dostawy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych. 2.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 2.18 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.19 Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (m.in. zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 2.20 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem kluczowych części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wg właściwego rejestru należy dołączyć - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 „Ustawy pzp” Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ‘Ustawy pzp”. Wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stanowisk dydaktycznych, modelu silnika oraz stanowisk demonstracyjnych – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-06-30 - Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach Projektu: TIK? Tak! Rozwijamy się zawodowo w ZSZiO w Nidzicy
Dodano: 2023-09-25 - Poprawa warunków kształcenia zawodowego poprzez doposażenie szkół zawodowych na terenie Gminy Olsztyn – zakup i dostawa wyposażenia laboratoryjnego
Dodano: 2023-09-15 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w ramach modernizowanego kierunku kształcenia technik leśnik
Dodano: 2020-09-22 - Dostawa wyposażenia do Pracowni Metrologicznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu”
Dodano: 2020-02-13 - Dostawa sprzętu, wyposażenia pracowni komputerowej oraz pracowni językowej wraz z montażem w ramach projektu pn. „Wiedza i umiejętności kapitałem na przyszłość”.
Dodano: 2019-08-16 - „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym”
Dodano: 2018-12-03 - „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Punktu Przedszkolnego w Dąbrównie”
Dodano: 2018-11-30 - „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Punktu Przedszkolnego w Dąbrównie”
Dodano: 2018-08-21 - „Dostawa pomocy dydaktycznych"
Dodano: 2018-07-09