Przetargi.pl
Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158412057 , fax. 156872449
  • Data zamieszczenia: 2023-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158412057, fax. 156872449
    REGON: 830409198
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) dla Powiatu Niżańskiego i jego jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.Szacowana wielkość zapotrzebowania na energię - szacunkowa łączna ilość energii to ok. 472 808 kWh/rok w tym: taryfa G11-30 621 kWh/rok C11-436 670 kWh/rok, C 12B-5 517 kWh/rok.Wskazane ilości zużycia energii są orientacyjne (szacunkowe) niezbędne do określenia wartości zamówienia oraz wybrania najkorzystniejszej oferty. Określona powyżej ilość może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia według rzeczywistego zużycia.W ramach zawartej umowy sprzedaży oraz bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca będzie odpowiedzialny za bilansowanie handlowe. Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niezbilansowaniem. Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym wynikające z Umowy, w tym opracowanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przysługują wybranemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy. Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego. Warunki świadczenia usług dystrybucji określa odrębna umowa dystrybucyjna zawarta z OSD na czas nieokreślony. Zamawiający dysponuje tytułami prawnymi dotyczącymi wszystkich obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.Punkty poboru 1) Starostwo Powiatowe – budynki w Nisku przy Pl. Wolności 2, ul. Kościuszki 7, ul. 3 - go Maja 32C, Pl. Wolności 15, Mieszkanie ul. Słowackiego 4a/232) Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej – Nisko, ul. Sandomierska 1: budynek szkoły, warsztaty, hala sportowa, hydrofornia, Nisko, ul. 3-Maja 32, 32/1,32/2,54A/1: internat, 3 lokale mieszkalne, 3) Liceum Ogólnokształcące – Nisko, Pl. Wolności 3,4) Powiatowy Urząd Pracy – Nisko, ul. Sandomierska 6a – dwa punkty poboru,5) Zarząd Dróg Powiatowych – Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15, Baza Zarządu Dróg Powiatowych Harasiuki 84B,6) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna – Nisko, ul. Paderewskiego 4,7) Zespół Szkół - Rudnik nad Sanem, ul. Piłsudskiego - budynek szkoły oraz dwa punkty poboru dla warsztatów,8) Zespół Szkół –Jeżowe 162A, budynek szkoły i sala gimnastyczna.9) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Rudniku nad Sanem - Rudnik nad Sanem 37 – 420, ul. Piłsudskiego 9 - budynek szkoły, - Rudnik nad Sanem 37 – 420, ul. Mickiewicza 38, , budynek szkoły, stołówka i internat, - Ulanów 37 – 410, ul. 11 – go Listopada 5, budynek szkoły, internat, trzy lokale mieszkalne.Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy w odniesieniu do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ punktów poboru w przypadkach: sprzedaży, nabycia, zamiany, wynajmu, dzierżawy nieruchomości lub przystąpienia innych jednostek organizacyjnych Powiatu Niżańskiego, w których znajdują się układy pomiarowe oraz zmiany taryfy w obrębie grup taryfowych wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu oferty w okresie obowiązywania umowy.Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę.2. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z Zamawiającym następujące zapisy: Istotne postanowienia umowne:1) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy licząc od dnia 1.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. do obiektów wymienionych w Załączniku nr 7 do umowy. Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 01.01.2023 r., lecz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.2) Wykonawca jest odpowiedzialny za bilansowanie handlowe energii elektrycznej.3) Wykonawca zwalnia Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niebilansowaniem. Obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym opracowanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przysługują Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, tj. w szczególności §42 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 5) Strony ustalają cenę netto za energię elektryczną we wszystkich taryfach w wysokości ……………………… zł/1 kWh, dla obiektów Zamawiajacego. Cena jednostkowa obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu umowy oraz należności wynikające z obowiązujących przepisów oraz SIWZ.6) Podana w ust. 1 powyżej cena obowiązuje w okresie obowiązywania niniejszej umowy.7) Rozliczenia będą dokonywane jedynie za energię rzeczywiści pobraną.8) Strony wykluczają możliwość wystawiania faktur w oparciu o tzw. prognozowane zużycie energii. Strony przyjmują, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do dokonania płatności faktury wystawionej o tzw. prognozowane zużycie energii, a Wykonawca nie będzie mógł naliczać z tego tytułu odsetek za zwłokę.9) Termin płatności wynosić będzie ………….. dni (zgodnie z ofertą wykonawcy) od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę.10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy w przypadkach: sprzedaży, nabycia, zamiany, wynajmu, dzierżawy nieruchomości lub przystąpienia innych jednostek organizacyjnych Powiatu Niżańskiego, w których znajdują się układy pomiarowe oraz zmiany taryfy w obrębie grup taryfowych wskazanych w SIWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu oferty w okresie obowiązywania umowy.11) Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:a. Cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym),b. Cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym,c. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2020 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,d. Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.12) Ceny energii elektrycznej zostaną powiększone bądź pomniejszone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca w terminie 14 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa w zdaniu pierwszym powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach