Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni ulic w zakresie remontów cząstkowych oraz remontów nakładek asfaltowych na terenie miasta Dębica w roku 2023.

Gmina Miasta Dębica ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Ratuszowa 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębica
    Ratuszowa 2
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    REGON: 000524648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni ulic w zakresie remontów cząstkowych oraz remontów nakładek asfaltowych na terenie miasta Dębica w roku 2023.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Bieżące utrzymanie nawierzchni ulic w zakresie remontów cząstkowych orazremontów nakładek asfaltowych na terenie miasta Dębica w roku 2023.Zakres, określenie, skrócony opis przedmiotu zamówienia:1) Remonty cząstkowe2) Nakładki asfaltowe3) Cięcie szczelin i frezowanie4) Regulacja studzienek5) Pobocza6) Powierzchniowe utrwalenia7) Rozbiórki8) Wzmocnienie podbudów9) Kostka brukowa, krawężniki i obrzeża
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; zamawiający nie określa warunkóww tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów; zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a)Wykonawcy:Wykonawca winien wykazać się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonaniem co najmniej dwóch robót, których przedmiotem był remont drogi lub nawierzchni bitumicznych, lub wykonanie drogi lub nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każdab)Osób:Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona: Kierownik robót posiadający uprawnienia w specjalności drogowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach