Przetargi.pl
Dostawa spektrometru absorpcji atomowej

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa spektrometru absorpcji atomowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrometru absorpcji atomowej – zwanego w dalszej części specyfikacji „aparaturą” lub „urządzeniem”. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin „aparatura” bądź „urządzenie” bez bliższego określenia, rozumieć przez to należy cały zakres przedmiotowy wskazany w Załączniku nr 1 specyfikacji. 2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności aparatury oraz dostarczenie jej zamawiającemu. Miejscem dostarczenia urządzenia jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w Wydziale Nauk o Żywności i Rybactwa Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 71-550 Szczecin, ul. K. Królewicza 4, pawilon B, pok. 9 – zwane dalej również „miejscem dostawy” (wymagane jest wniesienie urządzenia do pomieszczenia). 3. W odniesieniu do oprogramowania, przez dostarczenie urządzenia należy rozumieć zapewnienie licencji na korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz w zakresie określonym dla oprogramowania w Załączniku nr 1 specyfikacji. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje także wykonanie czynności montażu (zainstalowania) urządzenia, pierwszego próbnego uruchomienia, a w przypadku oprogramowania, oprócz instalacji, wymagane jest jego przetestowanie. Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy urządzenia, po jego dostarczeniu zamawiającemu. 5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wymagane jest również przeprowadzenie 3 etapowego szkolenia, każdego etapu po min. 6 godzin dla osób ze strony Zamawiającego w zakresie zasad poprawnego użytkowania (obsługi) urządzenia oraz przedstawienia możliwości technicznych i zasad efektywnego korzystania z urządzenia. Szkolenie winno być przeprowadzone bezpośrednio po instalacji i uruchomieniu urządzenia w miejscu jego dostawy. Wykonawca zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów: 1) instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z urządzenia jak i oprogramowania (instrukcja obsługi) w wersji elektronicznej lub drukowanej, w języku polskim lub angielskim, 2) innych dokumentów, jeżeli posiadanie takich dokumentów przez Zamawiającego jest niezbędne do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania urządzenia. 7. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia urządzenia używanego, tj. innego niż fabrycznie nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach