Przetargi.pl
Dostawa dwóch spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego

Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71637 Szczecin, ul. Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 480 88 01 , fax. 091 4808804, 4808802
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Firlika 9/14
    71637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 480 88 01, fax. 091 4808804, 4808802
    REGON: 00017362800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwpsp.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego przeznaczonych dla grup ratownictwa chemiczno-ekologicznego z terenu woj. zachodniopomorskiego (JRG2 Szczecin, JRG2 Koszalin).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla każdej części zamówienia. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zaleca się także, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium wnoszone jest przez pełnomocnika/pośrednika oraz wskazać numer postępowania i część zamówienia, na którą wnoszone jest zabezpieczenie. 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać postanowienia gwarantujące wypłatę kwoty wadium, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancje/poręczenia winny być bezwarunkowe i nieodwołalne oraz powinny zostać złożone wraz z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w miejscu wskazanym w Rozdziale VII do składania ofert z opisem analogicznym jak dla oferty z dopiskiem wadium. Dokument wadialny (gwarancja lub poręczenie) powinien być złożony w oryginale. 5. Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - przez okres związania ofertą. 6. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego w Rozdziale I pkt 1 siwz. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim, Oddział Okręgowy w Szczecinie, nr r-ku: 03 1010 1599 0034 9213 9120 0000. 8. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składa się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego-streszczenia oferty (sporządzonego na podstawie wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz) oraz oświadczenia w zakresie warunków przedmiotowych/ kontraktowych (sporządzonego na podstawie wzoru określonego w załączniku nr 5 siwz); 2) wypełnionych w kolumnie 4 formularzy - opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1A do siwz (część 1 zamówienia) i załącznikiem 1B do swiz (część 2 zamówienia); Formularz w miejscach gdzie zostało to opisane należy wypełnić poprzez wskazanie parametrów rzeczywistych. W pozostałych przypadkach wykonawca wskazuje spełnienie wymagań poprzez zapis spełnia lub poprzez wpisanie rzeczywistych parametrów, cech lub funkcjonalności. 3) oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia zgodnie ze wzorem załącznika 4A i 4B do siwz dla każdego wykonawcy, podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia i podmiotów, na których zasobach wykonawca polega w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 4) zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków; 5) dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski. Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 6) pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach