Przetargi.pl
„Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Żednia w 2019 roku”

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 857 175 252
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 857 175 252
    REGON: 50026549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zednia.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej - Lasy Państwowe.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Żednia w 2019 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Żednia w 2019 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielny na dwie niezależne od siebie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. a) Część pierwsza - Dostawa sortów mundurowych leśnika. Dostawa winna być wykonana według wzorów określonych w : 1) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, 2) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, 3) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, 4) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, 5) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, 6) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. b) Część druga - Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Dostawa winna być wykonana według wzorów i wymagań określonych w: 1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej, 2) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 r., 3) Protokole dodatkowym nr 26 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 20 marca 2017 r. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach lub równoważnych oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Kolorystyka ubrań roboczych / ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zawiera załącznik nr 3A do SIWZ. a) Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z wymogami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dot. Mundurów leśnika. Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu tj.: - Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WInFaH2gWM8 - Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.WInFj32gWM8 - Wykaz oraz teksty aktów prawnych http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes 4. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. 5. Ilość i rodzaj sortów, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (określenie ilości przedmiotu zamówienia) zawiera załącznik nr 3 i 3A do SIWZ. 6. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18000000-9 ― Odzież obuwie artykuły bagażowe i dodatki 18100000-0 ― Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18140000-2 ― Dodatki do odzieży roboczej 18200000-1 ― Odzież wierzchnia 18300000-2 ― Części garderoby 18400000-3 ― Odzież specjalna i dodatki 18800000-7 ― Obuwie 35113400-3 ― Odzież ochronna i zabezpieczająca 7. Zasady realizacji dostaw:  wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych i środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego;  czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9.00 do 15.00;  gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru elementów umundurowania i odzieży upoważnionym pracownikom Zamawiającego;  w przypadku konieczności dokonania poprawek krawieckich Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dokonania poprawek krawieckich (ilekroć w SIWZ oraz wzorze umowy jest mowa o przeróbkach krawieckich pod tym pojęciem należy rozumieć drobne poprawki krawieckie polegające np. na skróceniu spodni, skróceniu spódnicy, skróceniu rękawów, wszyciu zaszewek, poluzowaniu paska, przeszyciu guzika, dopasowaniu do sylwetki, poszerzeniu, itp.);  poprawki krawieckie dokonywane będą maksymalnie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, w ramach ceny ofertowej;  oświadczenie o zabezpieczeniu punktu wydawania sortów mundurowych Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym oraz wskaże godziny otwarcia takiego punktu i określi czas dokonywania poprawek krawieckich. 8. Zamawiający odbierać będzie przedmiot dostawy w miarę bieżących potrzeb, bezpośrednio w ww. punkcie wydawania sortów wskazanego przez Wykonawcę. 9. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia:  dostawy elementów umundurowania i środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego (zwane dalej sortami) będą realizowane sukcesywnie;  sorty mundurowe i środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze odbierana będzie indywidualnie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego na podstawie upoważnienia (w uzgodnionej przez strony formie);  sorty wydawane będą w punkcie wydawania Wykonawcy, oddalonym nie więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, w uzgodnionych z nim ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu i terminach, nie dłuższych niż 14 dni od złożenia zamówienia indywidualnego w sposób uzgodniony przez Strony. 10. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane dostawy, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. b) Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie minimum 80% wartości umowy netto. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów odzieży w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. d) Wykonawca zapewni gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie. e) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Rozwiązania równoważne. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę z produktami o właściwościach, parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, walory użytkowe itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania oraz wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu produktów równoważnych rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto produkty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Kosztorysem Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 i 2A do SIWZ; b) opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 i 3A do SIWZ); c) oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 7 SIWZ pkt 1, 2, 3, 4; d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niezobowiązujący wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); e) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty; f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g) dokumenty potwierdzające równoważność zgodnie z postanowieniami rozdziału 3 SIWZ. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach