Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 5675732 , fax. 0-87 5675732
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
ul. Sejneńska 84 84
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 5675732, fax. 0-87 5675732
REGON: 79105690100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej, niezbrylającej się, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2009/2010 o następujących parametrach: - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 97%, - zawartość wody - 3% maksymalnie, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8% maksymalnie. Wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm wynosi maksymalnie 10% oraz przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm maksymalnie 20%. Uziarnienie soli powinno być równomierne. Szacunkowa wielkość zamówienia w sezonie zimowym - 1 200 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki: A. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia D. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć: A. Formularz ofertowy - zał. 1 B. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał. 2 C. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert D. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. E. Parafowany wzór umowy - zał. 3 F. Atest higieniczny wystawiony przez podmiot uprawniony do wystawiania takiego atestu (ważny 10 lat od daty wystawienia) G. Opinia techniczna wystawiona przez podmiot uprawniony do wystawienia takiej opinii H. Wyniki badań soli określonej jako sól drogowa wystawione przez podmiot uprawniony do wystawiania takiego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuksuwalki.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w ilości 2000 ton.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DR
Dodano: 2015-10-08 - dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016 r. w ilości 2 000 ton
Dodano: 2015-09-21 - dostawa do 350 ton soli drogowej z antyzbrylaczem na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-01-08 - Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DS
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 r. w ilości 2 000 ton
Dodano: 2014-09-05 - Dostawa do 200 ton soli drogowej z antyzbrylaczem na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2014-01-07 - Zakup soli drogowej DR niezbrylającej luzem - 300 Mg do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego w 2013 roku z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem Wykonawcy
Dodano: 2013-09-25 - Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DS
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa soli drogowej.
Dodano: 2013-09-17