Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
- Data zamieszczenia: 2015-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
ul. Sejneńska 84 84
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
REGON: 20066207700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016 r. w ilości 2 000 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016 r. w ilości 2 000 ton. 2. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych. - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90 %., - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8,0 % maksymalnie, - zawartość wody - 3,0% maksymalnie, - zawartość żelazocyjanku potasowego - 20 mg/kg, - skład ziarnowy soli: wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm wynosi maksymalnie 10% oraz przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm - maksymalnie 20%. 3. Dostarczona sól powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska, w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). 4. Sól powinna posiadać pozytywną opinię techniczną podmiotu uprawnionego do wystawiania takiej opinii - Wykonawca winien dołączyć do oferty: aktualną Opinię Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, aktualny Atest Higieny Państwowego Zakładu Higieny, wyniki badań soli drogowej wystawione przez Instytut Badawczy posiadający uprawnienia w tym zakresie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności tych dokumentów przez cały okres trwania umowy łącznie z ewentualnym przedłużeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji aktualności opinii technicznej IBDiM, wyników badań soli uprawnionego laboratorium oraz Atestu PZH na każdym etapie umowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 30.09.2015 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w ilości 2000 ton.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DR
Dodano: 2015-10-08 - dostawa do 350 ton soli drogowej z antyzbrylaczem na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-01-08 - Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DS
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 r. w ilości 2 000 ton
Dodano: 2014-09-05 - Dostawa do 200 ton soli drogowej z antyzbrylaczem na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2014-01-07 - Zakup soli drogowej DR niezbrylającej luzem - 300 Mg do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu łomżyńskiego w 2013 roku z dostawą na bazę ZDP w Łomży, transportem Wykonawcy
Dodano: 2013-09-25 - Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku DS
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa soli drogowej.
Dodano: 2013-09-17 - Zakup z dostawą soli kamiennej drogowej gatunku DS
Dodano: 2013-01-21